Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Theduchess schreef:Alles lekker blijven delen, er zijn ontzettend veel topics hier op bokt en dan vind ik het een beetje zielig om precies dit topic te verzieken met onnodige discussies. Er zijn misschien wel rond de 50 mensen die dit volgen en stil meelezen zoals ik! Ik vind het ontzettend interresant om mee te lezen.
laura1987 schreef:Theduchess schreef:Alles lekker blijven delen, er zijn ontzettend veel topics hier op bokt en dan vind ik het een beetje zielig om precies dit topic te verzieken met onnodige discussies. Er zijn misschien wel rond de 50 mensen die dit volgen en stil meelezen zoals ik! Ik vind het ontzettend interresant om mee te lezen.
Hier nog 1 die stil meeleest
laura1987 schreef:Theduchess schreef:Alles lekker blijven delen, er zijn ontzettend veel topics hier op bokt en dan vind ik het een beetje zielig om precies dit topic te verzieken met onnodige discussies. Er zijn misschien wel rond de 50 mensen die dit volgen en stil meelezen zoals ik! Ik vind het ontzettend interresant om mee te lezen.
Hier nog 1 die stil meeleest
marion82 schreef:Nogmaals bedankt voor de lieve woorden.
Even terug moment op de vraag of ik in de buurt woon. Ik woon vrij dichtbij, is 15 minuutjes rijden en dat is incl. alle stoplichten onderweg. Ik ben er zelf 3x per dag een paar uur, dus als er iets mis is zie ik dat natuurlijk ook. Het huis is bewoond en ook zij houden een oogje in het zeil als ik er niet ben, even als de buren die ook op de bak uitkijken.
Vandaag de kast helemaal afgemaakt en daar mijn spullen in gedaan. De maten waren iets anders als de andere kasten, dus dan neem ik die gewoon. Nu zijn de 2 andere kasten echt voor de pensionklanten.