Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Reuze interessant natuurlijk aangezien er 1 een bel omheeft staat die van mij steeds over het schot te koekeloeren. 

Eten, slapen, relaxen, lekker van je af poepen, koetjes kijken, elkaar lekker 24 uur krabbelen, rondjes rennen de hele dag het kan hier allemaal.
Maar we willen graag wat dingen veranderen, dus heb even een schetsje gemaakt.
3______<33 othelloster schreef:Wat een heerlijk topic zeg, sommige hebben echt een droom achterom of ergens
Ik sta op een oude koeie stal!
Van stallen van meer dan 30 jaar oud dus je kan al raden hoe het er uitziet haha

Hoewel sommige tegen tralies zijn, hebben wij ook tralies tussen de boxen maar ben blij dat we ze hebben want niet alle paardjes zijn even lief voor elkaar en al helemaal niet met eten

achtergrond stal ( rechts ) en ons zadel kamertje ( links )

nikkie722 schreef:hier de huisvesting van mijn paarden, staan bij ons achter het huis met 2 stallen en een grote paddock, mijn paarden hebben de hele dag onbeperkt ruwvoer. de staldeuren staan altijd open dus kunnen ze naar buiten als ze willen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mijn zadelkamer
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
de oude stal achterin is inmiddels weg, alleen het geraamte staat er nog, kunnen ze aan schuren, onder schuilen en wij kunnen er fijn opzadelen
dacht hier ook maar even wat te plaatsen 

)