Hee Dobel ik had je vanmiddag nog een bericht gestuurd.
Heeft er iemand PayPal? Ik namelijk niet maar als er iemand is kunnen we met z'n allen een bestelling gaan samenstellen? Een vrachtwagentje inmiddels al.
Ik was van plan om vandaag bij The Equine Warehouse te bestellen, maar als iemand daar belang bij heeft wil ik wel even wachten zodat we samen kunnen bestellen. Ik zit in de omgeving van Breda.
Als ik mag kiezen, bestel ik liever via Atent mee, ik weet dat zij bij mij in de buurt woont (:
AaronYve
Geplaatst: 23-08-16 08:39
Ik woon niet in de omgeving van jullie beide, die van mij zouden dan nog extra naar mij toe worden gezonden per post. Dus bij wie dat geen probleem is bestel ik graag mee.
Natascha
Geplaatst: 23-08-16 15:05
ik zit ook omgeving Breda en zou ook graag meebestellen als er iemand gaat bestellen.
Ik heb even de equest pramox gepakt. Die is bij Vet UK 18,08 pond dus 21,24 euro ongeveer. Bij Equipet 22,50 euro (21,60 vanaf 6 stuks).
Scheelt niet heel veel dus, hangt dan denk ik ook af van de verzendkosten wat handig is. Ik heb nog een factuur liggen van toen ik in mei de equest pramox in Ned kocht: 29,28 euro. Dus het loont sowieso.
En bij Vet ben ik als ik het omreken voor Eqvalan maar 2,- goedkoper uit dan via mijn dierenarts. Dus ik denk dat ik dan toch maandag daar maar heen rijd.
Ik ga bestellen in Ierland als er iemand nog iets nodig heeft, laat maar weten Groene equest komt op 16 euro incl verzenden Bimectin Ivermectine op 7,50 ongeveer