Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
malih schreef:Sinds Dinsdag is me lieve 2 jarige merrie verhuist en staat nu 24-7 buiten. Hoe vaak hebben jullie het nodig bij een paardje wat zo veel buiten staat ( regen, zand blubber) Heb het idee dat ik veel meer nodig heb. Meer dan n 1 euro munt stuk in ieder geval...
malih schreef:Sinds Dinsdag is me lieve 2 jarige merrie verhuist en staat nu 24-7 buiten. Hoe vaak hebben jullie het nodig bij een paardje wat zo veel buiten staat ( regen, zand blubber) Heb het idee dat ik veel meer nodig heb. Meer dan n 1 euro munt stuk in ieder geval...
Loezz schreef:Ik keek net even naar de prijzen op Divoza en ik schrikte wel een beetje.
Ben gisteren in een westernwinkel deze extra grote fles gaan halen ( wel met spray erop ) waarvoor ik 18.99 euro heb betaald.
Op Divoza is dit 31.40 euro???
http://www.divoza.com/collectie/paard/g ... shine.html
Angeline1990 schreef:Ik ga het vandaag ook maar eens bestellen kijken of mijn paard zijn staart ook wat dikker wil worden. Nu gebruikte ik altijd Equishine daar wordt de staart niet dikker van namelijk.
Evelli schreef:Angeline1990 schreef:Ik ga het vandaag ook maar eens bestellen kijken of mijn paard zijn staart ook wat dikker wil worden. Nu gebruikte ik altijd Equishine daar wordt de staart niet dikker van namelijk.
Omdat het haar minder snel afbreekt bij gebruik van CM ipv equishine, kan het zijn dat je staart dikker blijft. Meer haar gaat er niet van groeien, maar het bestaande haar zal zich beter houden zeg maar.
Anoniem schreef:Jeetje....en dat echt álleen door de detangler...?