Daan gaat juist van het voorjaar een stuk verharden voor de stallen, zodat het daar niet zo'n vieze drekbende wordt. Altijd voor de stal is het zo'n blub zooi. Nick piest daar

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenny_S schreef:@lynn: oe ik ga voor je duimen. Ik ben ook zo. Als ik mijn zinnen ergens op heb gezet dan kan ik aan niets anders meer denken. Heel frustrerend. Het is ook een lastige situatie denk ik als je budget maar 3 ton is en je wel wensen hebt. Hier in de omgeving krijg je niet eens bouwgrond voor die prijs.
LKS schreef:Kim_W schreef:Thanks fabster, ik zal daar ook eens naar kijken
Licor kun je die hoek eruit scheppen? En misschien het bovenste laagje pulp vd hele emmer. Dan kun je nog voeren wat de muis/rat niet heeft aangeraakt.
Domme vraag misschienmaar is het besmettelijk oid als een muis het heeft aangeraakt? Als er muizenpoep tussen zit lijkt me dit indd niet goed. Maar als er een muis overheen loopt, daar had ik nog niet over na gedacht. Sorry als het een domme vraag is
![]()
Bij ons thuis staat er altijd een volle kruiwagen met biks voor de kalveren in een open loods. Daar zal vast ook wel eens een rat bij komen denk ik. De poezen pikken ook wel eens een brokje. Maar dat gaat al jaren zo, dus kan me niet voorstellen dat het (in elk geval voor kalveren) ziektes overdraagt oid.
Lynn_Nikita schreef:Jenny_S schreef:@lynn: oe ik ga voor je duimen. Ik ben ook zo. Als ik mijn zinnen ergens op heb gezet dan kan ik aan niets anders meer denken. Heel frustrerend. Het is ook een lastige situatie denk ik als je budget maar 3 ton is en je wel wensen hebt. Hier in de omgeving krijg je niet eens bouwgrond voor die prijs.
Voor hier is dat wel te doen geen kant en klaar huis maar wel met grond tussen 3000 en 8000m2 erbij . Vorig jaar toen het te koop kwam stonden er 6 te koop in omtrek van 5 km tot € 320.000