Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Heb je daar nog iets op liggen verder?
Dais_ schreef:Wij hebben ook al genoten van het mooie weer. Stukje gewandeld terwijl de zon zo mooi opkwam.
Goed om te weten van die paddock platen. Ik had ook al eens gelezen dat trekkers er niet over kunnen rijden want dan kunnen ze kapot gereden worden. Ook niet praktisch.
Op een vorige pensionstal werd er gewoon 1x in de zoveel tijd zand bij gedaan en dat hielp uiteindelijk ook prima. Lag ook een stuk hoger uiteindelijk, maar was wel lekker droog.
Heerlijk DP dat ze nog op de wei kunnen!
DubbelFun schreef:Probleem met het vuurwerkverbod is dat er nu veel meer illegaal (zwaar) vuurwerk is en zéker in het buitengebied wordt daar niet op gehandhaafd. Als ik hoor hoe het hier nu al te keer gaat! Vooral het fietstunneltje 2 km verder is altijd 'in trek'. In heb medelijden met de mensen die daar om heen wonen.
DubbelFun schreef:Robijntjah schreef:Heb je daar nog iets op liggen verder?
Er wordt af en toe een laagje zand overheen gelopen, maar als dat te dik wordt hark ik het er af.
Die platen werken als een soort van perforator op de ondergrond zéker als er paarden overheen lopen met hun gewicht. Je moet er dus iets onder hebben wat niet de grond in kan zakken.