Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:MizzMontana schreef:Belle voor jou ook leuk dat je een nieuw paard hebt gevonden. Maar wel dubbel zeg dat je afscheid gaat nemen van je oude merrie
Was ze maar oud, ze is net 8 geworden, dat is het meest trieste eraan. Maar dat kon je niet weten, volgens mij heb ik dat niet eerder benoemd. Maar het belangrijkste is dat ze een pijn meer lijd.
Slmt9 schreef:De genoemde punten gelden zeker ook allemaal voor een koopwoning? Dat je met weiland achter je woning ook niet vanzelfspreken een paddock paradise mag maken? Of is dat coulanter?
Wat een gedoe al die regels. Het haalt de lol er wel een beetje vanaf
Karin_deB schreef:En sommige gemeentes dogen meer dan andere.
Ik heb in mijn achtertuin een gedraineerde en met hout omheinde bak liggen die officieel niet mag maar gedoogd wordt.
Zo zijn er in mijn straat alleen al een stuk of 5 mensen met een bak in hun achtertuin haha.
Lynn_Nikita schreef:Ik wilde het werk niet meer doen maar ik heb toch sproeiers aangezet. Met de nieuwe put en pomp die een beurt heeft gehad krijg ik er weer 3 aangesloten en ik wil een 4e proberen ( eerst een 4e kopen)
Dan krijg ik 2500 m2 in 1 sproeibeurt gedaan en dat is exact 1 weiland. Is alleen zo`n gesleep met slangen en de ppmp moet ik elke avond weer mee naar huis slepen.
Stomme droogte