Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirrr schreef:Ik verwacht wel drama, maar geen moeilijkheden. Daarvoor sta ik te sterk, zowel in contract als dat mutatiedocument oid nog niet getekend waren.
Maar zal sowieso blij zijn als hij op de trailer staat.
Vind het vooral belachelijk, het is echt reactie uitlokken.. ze weet goed dat ik dit ga tegenkomen natuurlijk.
Maar weer bewijs dat ze enkel de halve waarheid verteld.
Ze vergeet te vermelden dat hij bv nog niet betaald is.
Sure_lee schreef:Beetje late reactie. Maar hier dus nog een foto van mijn kruiwagen. Ik heb zaklampjes van de action gekocht en met tie wraps vastgemaakt.
[ [url=m/y2iaJD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kirrr schreef:Ben letterlijk ziek geweest van de situatie.
Ga het verhaal niet openbaar gooien, wil via pb wel wat meer vertellen voor degene die daar interesse in hebben.
Ik verwijt mezelf te snel vertrouwen gehad te hebben en dus veel te naïef te handelen.
Daar mag mijn paard niet de dupe van zijn. Ben zeker dat jullie hetzelfde gedaan hadden in mijn situatie.
Moet wel eerlijk zeggen dat het nu extra moeilijk is om opnieuw een koper te zoeken. Omdat het gewoon altijd heel erg moeilijk is om te weten hoe het zal uitdraaien.
Ontopic; zo gek dat jullie over nattigheid klagen. Hier nog altijd kurkdraad, de prikpaaltjes breken af omdat de grond zo droog is en ik ze der dus niet in krijg.. 1000liter vat is al weken leeg.