Vorige week zaterdag. Maar ze heeft er wel heel wat mee uitgetest dat niet zo vlot gegaan is. Dus ik heb er geen idee van hoeveel effect dat gehad heeft.
Anoniem
Geplaatst: 10-11-15 16:17
Kirrr schreef:
Vorige week zaterdag. Maar ze heeft er wel heel wat mee uitgetest dat niet zo vlot gegaan is. Dus ik heb er geen idee van hoeveel effect dat gehad heeft.
Oh wat jammer voor het paard. Het leek zo'n fijne plek. Gelukkig kan hij weer bij jou terecht. Hoop dat de effecten van zijn verhuizing mee blijken te vallen.
Sterkte
Tinky12
Geplaatst: 10-11-15 16:22
Kirr
spatter
Geplaatst: 10-11-15 16:26
Waardeloos, geen tijd gehad dus om tot rust te komen en te wennen Ik vermoed dat hij terug thuis wel weer rap zichzelf wordt. Hopelijk hebben ze er geen al te gekke dingen mee gedaan.
Agh jeetje wat balen Kirr! Ik was er al bang voor na je bericht er over... Super dat je hem weer gaat halen en duimen maar dat hij snel weer zichzelf is bij jou!
Ik lees ook trouw mee maar afgelopen week druk geweest.. nu het weer vies nat weer is heb ik weer meer computertijd.
Kirrr
Geplaatst: 10-11-15 16:52
Ben letterlijk ziek geweest van de situatie. Ga het verhaal niet openbaar gooien, wil via pb wel wat meer vertellen voor degene die daar interesse in hebben.
Ik verwijt mezelf te snel vertrouwen gehad te hebben en dus veel te naïef te handelen. Daar mag mijn paard niet de dupe van zijn. Ben zeker dat jullie hetzelfde gedaan hadden in mijn situatie.
Moet wel eerlijk zeggen dat het nu extra moeilijk is om opnieuw een koper te zoeken. Omdat het gewoon altijd heel erg moeilijk is om te weten hoe het zal uitdraaien.
Ontopic; zo gek dat jullie over nattigheid klagen. Hier nog altijd kurkdraad, de prikpaaltjes breken af omdat de grond zo droog is en ik ze der dus niet in krijg.. 1000liter vat is al weken leeg.
spatter
Geplaatst: 10-11-15 16:54
Hier ook droog maar ik zag dat wij inderdaad de dans ontsprongen waren en de rest van Nederland behoorlijk wat nattigheid gehad heeft.
kvulden
Geplaatst: 10-11-15 16:57
Ach Kirr dat is naar. Fijn dat je hem weer ophaald. Hele lastige situatie.
Het hooi hok waar ik een foto van had geplaatst staat er al jaren, dus denk niet dat hij weg waait. Ik heb zelf nog een wagentje staan waarmee je een hooibaal kunt verplaatsen. Ik zit er aan te denken om daar iets op te maken. En straks krijgen ze een nieuwe inloopstal dus dan kunnen ze daar ook droog eten.
Wat vervelend zeg Kirr. Zeker met een paard met zijn achtergrond. Ik zou wel graag een PB willen aangezien ik wel bij jouw in de omgeving zit/kom.
Zag leuke foto's voorbijkomen. Als ik niet op kleigrond zou zitten had ik ook graag een hooiruif in de paddock gehad. Nu wordt dat een bende.
Spatter wat lijkt die extreme trail mij cool om te doen! Zou ik met mijn paard wel eens willen proberen.
Daan, hoe gaat het met de piste?
Vanavond met Andor op controle bij de kliniek. Ik ben benieuwd wat zij gaat zeggen.
Daan_O
Geplaatst: 10-11-15 17:13
Kirr ik begrijp je gevoel helemaal maar je hebt volgens mij juist je best gedaan een goede plek voor hem te vinden. En het was toch bij bekenden? Logisch dan ook dat je daar vertrouwen in hebt, het is alleen heel spijtig dat het anders heeft uitgepakt. Probeer het los te laten dat het mis is gegaan en weet in ieder geval dat jij je verantwoording nakomt door hem weer op te halen! Maar het zal nu idd wel nog moelijker worden hem opnieuw te laten gaan...
Hier valt niet echt veel regen maar in deze tijd van het jaar en met onze veengrond wordt het al snel nat. Het vochtgehalte in mijn bak is goed, al wil ik vandaag wel de drainage open gaan zetten, kan ik die na een jaar ook eens testen Ik heb tussen de bak en de verharde uitloop bij de stallen een stukje dat nog bestraat moet worden, dat is nu wel een vieze blubber bende.
Yontheke de bodem is echt super!! Hoef er niets meer aan te doen als het zo blijft Ik zou nu eerder bang zijn dat het misschien te hard wordt, maar dat kan dan alsnog opgelost worden met snippers. Maar zoals het nu is ben ik heel blij!
Ga je standaard voor controle? En wat gaan ze dan precies checken? Succes in ieder geval!
Hij gaat standaard om de 6 maanden op controle voor zijn voeten. Dan kijken ze hoe hij loopt en beslissen we of er een inspuiting nodig is of niet en als er een inspuiting nodig is of dit met cortisones of zonder en of in 1 voet of in 2 Hij loopt ook niet meer heel fijn en dus het is wel nodig. Hij is met zijn eerste inspuitingen in beide voorvoeten ingespoten met de cortisone inspuiting (met glucosamine en hyaluronzuur) daarna na 4 maanden nog eens in zijn linkervoorvoet met weer de cortisone inspuiting en dan na een half jaar weer in zijn linkervoorvoet zonder de cortisones. Wat voor hem een test zou zijn om te kijken hoelang hij met deze inspuiting zou doen. Dat is nu ondertussen ook weer een half jaar geleden (dus een jaar zonder ontstekingsremmer wat op zich wel heel goed is) maar van dit half jaar heeft hij wel 3 maanden stilgestaan met die rugblessure.
Kirrr
Geplaatst: 10-11-15 19:26
Nu gaat ze mijn geduld ook nog testen door op facebook te posten dat de verkoop niet doorgaat omdat ik hem terug wil.
Was geen bekende Daan. Was eerst wel zo, maar dat is niet door gegaan.
Jeetje Kirr. Dat is erg vervelend. Hoop dat het ophalen goed gaat. En dat je daar geen gedonder krijgt.
Kirrr
Geplaatst: 10-11-15 19:51
Ik verwacht wel drama, maar geen moeilijkheden. Daarvoor sta ik te sterk, zowel in contract als dat mutatiedocument oid nog niet getekend waren. Maar zal sowieso blij zijn als hij op de trailer staat.
Vind het vooral belachelijk, het is echt reactie uitlokken.. ze weet goed dat ik dit ga tegenkomen natuurlijk. Maar weer bewijs dat ze enkel de halve waarheid verteld. Ze vergeet te vermelden dat hij bv nog niet betaald is.