Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:Boemel: ik zit op keileem qua ondergrond dus eh ja. Water zakt niet weg. Heb bij de ingang rubber matten liggen en ook daar blijft het water op staan.
Gelukkig zit de wei wel op een lichte helling en zitten wij grotendeels boven aan dus loopt een gedeelte van het water ook naar de lager gelegen delen.
@Dais zullen we ipv bijna zomer, voorjaar maken? De zomer is vaak meteen weer te warm en droog
@DP wat een leuke vogelhuisjes!
DubbelFun schreef:@boemel: waardeloos altijd. Scheer je het dan ook (of is dat vloeken in de kerk).
Ik heb ze hier de regenjassen maar uit gedaan; Jasmijn mag bloot en Boon heeft haar schoonhouddekentje op.
Net ook meteen het siergras maar opgebonden, want hij ging al iets uitvallen en anders ligt met deze wind straks de hele tuin vol.
Dais_ schreef:Ieuw, mijten zijn zo naar.
Mijn ene merrie was van de zomer steeds aan het stampen. Ik heb ze finecto gegeven en de stallen ook behandeld met de spray en hun benen en staart behandeld en toen was het gelukkig ook weer over.
Ik check ook goed op mok, maar dat lijkt verleden tijd nu ik geregeld een mariadistelzaad kuurtje door hun voer gooi.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar mijn man is pony's aan het kijken op marktplaatsVan de week zei hij ook ineens dat mennen hem wel leuk leek.
WTF, WAT IS DIT?!
DubbelFun schreef:@dais: ik zou haast adviseren om hem eens als bijrijder op de bok te zetten. Ik weet wel dat ik na een ritje met een vriendin met een erg actieve shet (notabene) genezen ben van het mennen
DubbelFun schreef:Strakker persen zou idd wat kunnen verklaren, maar dan zou je dus qua vergelijk idd een gewicht moeten hebben.