Die laatste is wel lekker pompiedompiedom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die laatste is wel lekker pompiedompiedom
Maar het is een sulky, ding weegt 35 kg (we tillen 'm ook zo de bus in of over een boomstam in het bos), dus zelf trekken gaat prima. Zelf tussen de boompjes, touwtje van de pony in rechterhand en gaan met die banaan.
We werden uitgebreid gefilmd door wild vreemde mensen als we aan het zwemmen waren 
Die heeft dus ook die blooper.
deze wel, ze plast ook onderweg. Blaffen doet ze helaas nog niet. En oh, trouwens... is hier opruimplicht? Want ik ben de poepzakjes vergeten.Chasey schreef:Moet je gewoon zeggen dat je het voor doet haha. Zodat hij het kan leren
Ik loop ook veel met de paarden 'moet je er niet op gaan zitten???'

Zoveel vrienden heb ik niet hehehe.

...kvulden schreef:Ze zeggen bijna altijd met een lachend gezicht. Zooooo dat is een grote hond!
Dus Welsh A er voor weg gehaald en los met kar en welsh naar huis gelopen. Een kilometer of 4
kvulden schreef:Oh bij ons zijn ze niet zo creatief in de opmerkingen. Ze zeggen bijna altijd met een lachend gezicht. Zooooo dat is een grote hond!
Maar wil er van het voorjaar of zomer wel naartoe met hem. Kijken of ie het water in wil...