Hooi is eigenlijk altijd droog...alleen met mist niet

Ze staan er nu ook heerlijk onder met z'n 3en,lekker droog,beetje in de rondte kijken en af en toe een sprietje peuteren

Even op MP neuzen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) genoeg geld bij elkaar gespaard hebben voor andere stallen en eea aan de indeling te veranderen ga ik geloof ik een hoop ideeën van jou pikken

DubbelDun schreef:Bedoelen ze hier nu mee 'je kop boven het maaiveld uitsteken'....

Vivat schreef:Jij hebt alles echt zo superhandig ingedeeld en overal over nagedacht he Tinkyals we (ooit
) genoeg geld bij elkaar gespaard hebben voor andere stallen en eea aan de indeling te veranderen ga ik geloof ik een hoop ideeën van jou pikken
Maar je pikt maar een eind weg hoor
, ben even afwezig geweest, heb geprobeerd alles bij te lezen, maar ik zal vast al weer van alles zijn vergeten
. Gaaf zo'n tunnelbak!
.
kvulden schreef:Ik kwam deze laatst tegen. Dat leek mij wel wat. Wel even een gootje aan de golfplaat. Hij staat los op de grond.
[ [url=m/Fu6b2u.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze staan daarom bij mij nauwelijks op stal, voor een buitje ga ik ze niet binnen zetten als ze wel droog kunnen staan. Alleen bij langdurige regen zet ik ze 's nachts op stal zodat ze alle 3 droog kunnen slapen (daarvoor is de schuilstal te klein).
en gaan ze dus vannacht op stal. 

)
) dus dat is echt een kwestie van tijd.
En de foto van Spatter
ben al blij dat ik er met de trekker kan komen en zelfs dan moet ik af en toe al steken.Santos_05 schreef:Die kruiwagenEn de foto van Spatter
![]()
Te weinig tijd om het topic bij te houden, maar even meegenieten en handige tips opdoen!
De baal vind ik ook erg handig, maar hier kan je niet meer in de wei zijn met de trekker.... hoe ga je dan de baal vervangen (ong. 1x per week?)