Verder onwijs drukke dagen zo met de vakantie

Die is op 1 of andere manier altijd drukker dan vrije weken.
Hier vaak sneller de paarden samen, draadjes ertussen levert meer stress op dan dat het goed doet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Belker schreef:Boemel, 1 freiberger, 1 ijslander. Zijn ze echt zo braaf? Ik vind van wel. Het zijn erg mensgerichte paarden, willen graag voor je werken, zijn niet snel bang. Maar het zijn en blijven paarden. Freibergers zijn werkpaarden. Ze willen graag met je werken. Je kunt ze lten staan en na een langere tijd ook normaal. oppakken. Maar bij goede conditie willen ze ook graag. Dus een bok of sprintje is normaal.
Savana, die heb ik verkocht en Nazyk overleden waren echt heerlijke open extroverte paarden. Voor de duvel niet bang en dat is Nazyk zijn dood geworden. Hij is frontaal aangereden.
Elsa had meer spanning, daar was het beleren verkeerd gegaan. Fiesta nu is een heerlijk paard, maar introvert. Kleinere stappen nemen, maar een werelds paard.
Ik vind het een erg leuk en fijn ras. Compact gebouwd, nuchter, mensgericht.
MarloesHJ schreef:De wei is hier al kapot gelopen maar ik heb helaas geen paddock tot mijn beschikking. Als ik de paarden binnen haal heb ik modder tot mijn knieën en dan loop ik nog om de plassen heen. Wei trekt trouwens wel weer bij in het voorjaar is mijn ervaring.
Tractor staat hier al geregistreerd.
Maar het is inderdaad vies warm, hier op het werk ook al, was naar boven gelopen met mijn dikke winterjas maar het zweet brak mij aan alle kanten uit.
MarloesHJ schreef:De wei is hier al kapot gelopen maar ik heb helaas geen paddock tot mijn beschikking. Als ik de paarden binnen haal heb ik modder tot mijn knieën en dan loop ik nog om de plassen heen. Wei trekt trouwens wel weer bij in het voorjaar is mijn ervaring.
Tractor staat hier al geregistreerd.
Maar het is inderdaad vies warm, hier op het werk ook al, was naar boven gelopen met mijn dikke winterjas maar het zweet brak mij aan alle kanten uit.