Anke schreef:Hooi
Hooi in plastic = voordroog?
Ben op zoek naar 50/60 grote plastic pakken (blokken) hooi.
Krijg als reactie dat het nooit echt helemaal droog hooi kan zijn...zodra het plastic wordt verpakt.
Is dat echt zo?
Ik heb midibalen staan die echt helemaal droog zijn, dus hooi. Het is handig met opslaan, niet alle binnenruimte gaat daardoor verloren aan opslag van kleine baaltjes hooi.

Gisteren lekker gereden met Orenda, ze deed goed haar best

gistetavond kreeg ik al last van mijn maag. Heb ik wel vaker, trekt vaak snel weer weg. Ik ben nogal gevoelig op (regelmatig) eten. Gisteren onder etenstijd naar de film dus heel laat eten en omder de film snaaien. Ik dacht dus daarvan. Maar heb de hele nacht krom gelegen. Ook dat heb ik vaker gehad met bepaalde voedselcombinaties. Maar dat had ik nu niet gehad en bovendie is dat altijd alleen een nacht en dan is het weg. En nu dus niet. Dus ik vermoed toch een ordinaire buikgriep. Echt irritant. Mijn buitenrijmastje gaat verhuizen en morgen mss wel de laatste mogelijkheid om samen te rijden. En het weekend naar de Drunense Duinen. Dus ik heb helemaal geen tijd voor dit gezeur. Maar goed. Mss valt het mee (hoop ik dan maar).