Hier had ik een maand voor 1 groot pak hooi van 80 euro. 1 grote e-pony zo goed als onbeperkt voer ligt altijd wel iets te eten. Met twee zat ik rond de 2,5 week per pak. In de stal krijgt ze het wel in hooinet. Oudje vond dat leuker eten en Guus knoeit zo gewoon wat minder en heeft dan tenminste ook de hele nacht iets.
Bah die wormpjes in de mond ziet vies uit. Tandarts ga ik hier pas plannen als we een andere erbij hebben. Guus moet onder verdoving, dierenarts kon niet eens kijken of er überhaupt iets nodig zou zijn. Tja toen sedatie en even kijken en voelen nee hoor niet nodig dit jaar. Stom beest.
Corsten klinkt trouwens wel top als bezorger met dat kleine machineding. Zou denk ik hier ook wel werken.
Boemel hopelijk zakt het weer allemaal snel bij Mir. Voordeel is wel dat ze goed ging, dus hopelijk ook weer snel terug in haar hum. Wel iets om dus weer in de gaten te houden voor toekomst. Wellicht gaat het steeds beter dat ze zelf haar emmer kan legen en anders toch wat meer tijd ertussen laten.
Marjan ik dacht dat Lando dingen in Slow motion deed? Dit ging iets sneller? 
Horsii heeft ook weer voorraadje hooi.
Boemel handig ding, voor pap eens gekocht om walnoten mee te rapen toen hij begon te mopperen dat hij niet meer zo goed kon bukken. Werkt fijn.
Boh 240 liter container vol met eikels... Hier staan er twee voor het huis, het is gewoon oneerlijk. Met bladblazer blazen we alles fijn braaf terug naar de overkant in de berm. Kijk je uur later en denk je ik had ze toch weg gedaan??? Ach ja de schaduw is soms wel fijn van die bomen.
Dais hopelijk valt het mee met de wond wat het open is gegaan. Balen dat er zoveel dan uitgesteld moet worden. Maar herstel gaat voor.
LN weg gewaaid met schaduwdoek?
Karin hopelijk ruin snel weer beter, snap dat je eerst probeert met hoefschoen. Niet perse tegen een ijzer maar als het goedkoper zou kunnen is het altijd wel prettig.
Nou hier had ik het nog niet gezegd. Maar we gaan voor de haflinger. Ik heb ook nog contact met een instructrice gehad welke hem kent en met de bemoedigende woorden van de mensen die mij kennen om mij heen en het vertrouwen in mij van mijn man. Ik voelde mij er niet onveilig op, de omstandigheden waren niet ideaal. Maar als ik naar de filmpjes kijk wat hun mij hebben doorgestuurd zie ik wel een dier wat relaxt en ontspannen is en wel wil werken. Zover ik kan merken zijn het ook eerlijke mensen die echt het een fijn huisje zoeken voor hun paardje. We hebben pssm1 test ingestuurd en al die negatief is voor pssm1 dan zal hij 9 oktober gekeurd gaan worden. 2 oktober durfde ik niet te plannen omdat ik eerst die ene test binnen wil hebben en dat zal wellicht wat krap worden.
Wel gaan we morgen kijken bij fieldtest van Freibergers. Mocht er toch wat uit de keuring komen dan hebben we in elk geval wel contacten gelegd. We hadden al eens een afspraak gemaakt maar toen kwam de comtois kruising tussendoor, afspraak afgezegd en 2 dagen later ging comtois kruising toch niet door... Ik ga nu niet in de tussentijd naar echt specifiek een ander dier kijken, dat vind ik dan weer niet passen. Maar dit is puur voor het ras en contacten.
Ondertussen ben ik ook gestart met Guus met een online cursus bij Noor Tanger. Ben benieuwd hoe we er over 9 weken voorstaan 
En ondertussen nadenken over een andere naam voor hafje. Ik vind Advance niet echt bij ons passen. Beetje te chique? Aan de andere kant je hoor hem niet vaak.