Mooie foto Utopia!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
neile schreef:De beste wensen voor iedereen! Fijn om te horen dat het vuurwerk voor velen wel oké is verlopen. Die arm lijkt me echter wél heel pijnlijk...
Hier werd er ook wel wat afgeschoten, maar gelukkig was er door de wolken zo goed als geen licht te zien aan de hemel. Er was echter een verbod, maar goed: veel mensen hebben dat dus aan hun laars gelapt.
Laurie schreef:Ik wil iedereen ook graag nog het allerbeste wensenFijn dat alle paarden relatief rustig door de jaarwisseling zijn gekomen.
Ik hoop dat je arm een beetje oké is Maximosa?
Wat een stoere foto Utopia
Dat is heerlijk zeg Boemel, schiet al lekker op zo!
Sorry voor mijn beperkte bijdrage, ik hoop dat ik jullie later deze week weer iets beter kan volgenHeb enorm veel pijn gehad de laatste dagen omdat mijn galblaas ineens een ontstekingsreactie liet zien. Het ging allemaal heel snel gisteren, werd doorgestuurd naar de spoedeisende hulp en krijg vandaag een spoedoperatie. Ik hoop dat ik over een paar dagen weer een beetje boven water ben (en ietsje minder high van alle pijnstillers
).
Karin_deB schreef:Heerlijk moment als al die schrootjes eraf zijn!
@Hilary, is jouw merrie van 25 altijd al relaxt geweest met vuurwerk of is dat met de jaren gekomen?
Mijn merrie van 17 stuiterde nog net zo hard als toen ze 3 was namelijk![]()
Ik zou zo graag zien dat zij wat meer ontspant, ze vreet bijna zichzelf op van stress (mij overigens ook, terwijl ze dondersgoed weet dat bijten niet mag).