DubbelDun schreef:@DoubleVv: ik zou een flink hoog hek neerzetten ipv paaltjes en alles wat er dan nog overheen komt teruggooien of verzamelen en wekelijks bij de politie inleveren.
@wendy: ergens kan ik me wel vinden in je reden om geen HK te worden, maar dan zou er hier veel meer gemod moeten worden en dat is ergens ook weer jammer.
De omheining wat we willen zetten zijn treinbilzen die 2.20 uitsteken(staan al in de grond) en daar tussen palen van ook die hoogte daar wouden we aan de buiten kant 5a6 ijzeren draden op bevestigen en aan de binnenkant 2 stroomdraden voor de paarden. Terug gooien heeft geen zin want dan blijven we bezig hebben we al geprobeerd
misschien niet genoeg stroom er meer op. Was al van plan nieuwe lijn te halen.
Persoonlijk zet ik nooit stroom op de onderste draad en heb daar die hele dunne draad. Liever de draad kapot dan een pootje er af.

Toen hij in de zomer ook nog kwam met de vraag of ik voordroog wilde van zijn stuk (gepacht) natuurland en hij het ook nog eens precies zo lang laat drogen als ik wil en het niet laat snijden als het het pak ingaat....
) Was ook ern leuke tijd voor mijn omgeving....not.
Vorig jaar stond hij apart, vanwege zijn knieblessure, maar nu gaat hij overdag de groep weer in. Ik probeer het nu zo te plannen, dat de dekens af kunnen als de Belg de groep in gaat ('s nachts staat hij wel apart). Maar straks komt ook de vliegendekentijd. Daar blijft dan niet veel van over. Wie o wie?