Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spatter schreef:Trailer laden: hier loop ik met paard de trailer op, zet het paard vast en loop dan terug om de balk er achter vast te zetten.
Ik blijf van mening dat het geen verschil maakt of ik nu in de trailer , in de stal of op een poesplaats staat, als ik een paard vast zet moet hij braaf blijven staan zonder te hangen.
Kirrr schreef:Als mijn paard links staat sta ik rechts en als het paard rechts sta, sta ik links.
Het touw hangt over de nek, dus dan kan ik het pakken als ze ver genoeg achteruit zijn.
Als ze willen rondkijken kan dat als ze van de klep zijn. Anders is de kans te groot dat ze mistrappen of eraf schuiven.
AbbyBlues schreef:Dank jullie wel.![]()
Er hoeft in principe niks gedaan te worden. Het huis is ouderwets en verouderd maar heel netjes onderhouden en in goede conditie. Wat we moeten is een hek eromheen zodat de honden niet zo de straat op kunnen en het asbestdak van de grote stal vervangen.
Wat we willen:
Woonkamer renoveren, nieuwe vloer erin, nieuwe voorzetwanden, schrootjes eruit, hopelijk oude balklaag herstellen, haard vervangen.
Gang renoveren, nieuwe vloer erin, schrootjes eruit en trap ontvloerbedekkingen.
Evt nieuwe keuken.
De stal is helaas niet groot genoeg om een rijbak van te maken. Hij is maar 2m hoog aan de zijkanten en 5m in het midden. Wat we wel wilden doen is er mooie nieuwe boxen in bouwen en er een overdekte paddock van maken.
Het grote voordeel: we hebben nog geen paarden. Dus we hebben tijd zat om alles te realiseren voordat de eerste bewoners komen. Dat betekend ook dat we nu eindelijk op zoek kunnen naar ons eerste echte eigen paard (twee dan...).