Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:@joyce: ik weeg van een nieuwe baal altijd een plak hooi, want soms denk je in kilo's voldoende te voeren maar blijkt het toch minder te wegen dan je denkt. Ik heb een simpele kofferweger bij het hooi liggen en een grote plastik tas waar ik het in kan doen.
DubbelFun schreef:@joyce: ik weeg van een nieuwe baal altijd een plak hooi, want soms denk je in kilo's voldoende te voeren maar blijkt het toch minder te wegen dan je denkt. Ik heb een simpele kofferweger bij het hooi liggen en een grote plastik tas waar ik het in kan doen.
joyce83 schreef:Tanja als je het in een net voert kun je ook het net met hooi wegen. Ik heb een kofferweegschaaltje bij de action gehaald, die kan ik makkelijk door een opening halen van het net.
boemel schreef:Wat hebben jullie voor buiten hooibakken?
Ik gooi het nu los in een grote cementkuip, maar wil eigenlijk iets waar ik het net aan vast kan maken.
Oja, wil graag ook iets dat verplaatsbaar is (met 2 personen) en wat er mooi uitziet![]()
Of doe ik nu te ingewikkeld?
boemel schreef:Wat leuk! Gefeliciteerd! In welk deel van het land woon je en wat heb je aan beestjes rondom huis lopen?