Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Akshay schreef:Vanmiddag vriendlief de camera nog even in de handen gedrukt toen de paardjes aan het werk mochten.
Leuk hoor zo'n IJslander, die kan dingen met die beentjes zó snel, zo kan ik niet eens denken
[ [url=m/XvPGom.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f4FcMK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mI7NoW.jpg]Afbeelding[/url] ]
kvulden schreef:Het buitengebied van Ede-NoordDubbelfun waar kom jij vandaan dat je Apeldoorn noemt? .
maximosa schreef:Gelukkig Nieuwjaar iedereen hier, helaas hier vanacht toch veel vuurwerk. Niet heel dichtbij echter kleine pony toch behoorlijk gestresst ondanks genomen maatregelen. Radio aan, chillpil erin, extra eten etc. Rondjes lopen in de stal, stijgeren voor de deur bovenluik van de deur dicht gedaan. Tot half 1 bij haar gestaan. Schoftje kriebelen. Helaas beetje mis gegaan. Ik stond namenlijk met arm door tralies dat te doen, toen mijn man binnenkwam. Keek even naar hem en toen rende pony plotseling weer rondje box. Heeft mijn arm meegenomen. Hoorde het kraken. Poehhh pijn aan bovenarm. Misselijk etc. Dus op de bank in slaapgevallen na zorg van mijn man. Vandaag maar even kijken wat precies aan de hand of arm is... blahh zo begon het nieuwe jaar hier.