Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LKS schreef:Wat een mooie plekjes allemaal!!![]()
Wat voor paard krijg je Caily?
Veel sterkte met het afscheid van Kyra..
Ik kom helaas ook vaak thuis in het donker. Hoe combineren jullie jullie paarden met bijv werk of school? Krijgen jullie hulp van man/vriend/ouders? En hoeveel uren werken jullie? Sorry ben ff nieuwsgierig
Totdat deze dame erop kwam, zelfs van de matige foto's herkende ik in een flits het paardje wat ik ooit op veulenfoto's had gezien. Afgelopen zondag wezen kijken, en in het echt tenminste net zo leuk als op de foto's
Enige is dat ze nog niet is afgespeend, heel lang heel moeilijk te benaderen is geweest, en momenteel nagenoeg niets kent, behalve kroelen in de wei. Dus er is ook nog niets aan verpest
Ik vind dit dus helemaal niet erg, het is alleen wel even een uitdaging nu om haar hier te krijgen zonder kleerscheuren en de eerste dagen/weken zullen spannend zijn hoe ze zich ontwikkelen gaat. Een ander issue wat mij aan het twijfelen brengt noem ik hier liever nog even niet, maar mede daarom zal ze eerst niet van mij zijn. Ik heb fijne afspraken met de eigenaren gemaakt wat kort gezegd lijkt op een zeer lange proeftijd. Het is echt zo bizar, want ze is een dochter van een hengst die de ultieme match was voor Lola in mijn ogen. Inmiddels is hij geruind en hij heeft maar 8 nakomelingen, waarvan zij er dus een is. Een van zijn andere nakomelingen zal Caily mogen denken komend voorjaar.
Ze mesten op de zelfde plek, waar verder geen gras meer staat. Dus ze grazen er niet. Ik heb daar geen verlichting, dus uitmesten s avonds lukt bijna niet..
Ik vind jullie maar dapper, moet echt niet denken aan standaard 4 - 5 dagen zoals mijn schooldag.LKS schreef:Wat een mooie plekjes allemaal!!![]()
Wat voor paard krijg je Caily?
Veel sterkte met het afscheid van Kyra..
Ik kom helaas ook vaak thuis in het donker. Hoe combineren jullie jullie paarden met bijv werk of school? Krijgen jullie hulp van man/vriend/ouders? En hoeveel uren werken jullie? Sorry ben ff nieuwsgierig

haar vader is verkocht naar het buitenland. Deze hengst was een perfecte match met Lola geweest, maar ik kende hem verder niet in het echt. Maar in ieder geval een stukje van de kwaliteit waar ik van hou. Caily schreef:... hopen dat Lola daarboven ergens zit en mij een beetje geluk kan geven.

voordat ik zonder ondergoed op mijn werk zit of 1 oog wel mascara en de andere niet.

zo grappig om het verschil te zien.