je kan heel makkelijk iemand op bokt na trekken, ga naar profiel van persoon, klik op berichtenplaatsingen? En je kan de hele geschiedenis lezen

ook ik heb meelezers

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
horsies5 schreef:Dot topic zoals het nu geworden is, is eigenlijk al een huiskamer topic.. Dus eigenlijk veranderd er niets met nu, alleen dat je berichten niet terug te vinden zijn met Google en meelezen zonder een bokt account moeilijker is..
Verandering stuit op weerstand dat snap ik maar in praktijk veranderd er dus eigenlijk niet zoveel qua topic dan nu
Monmaster schreef:Ja, ik wil ok nog even zeggen dat je mooie stallen hebt.... Die heb je toch zelf gemaakt... Of vergis ik me?
Toen wij hier pas kwamen wonen, kwam er een buurman meteen even zijn statement maken. Over dat de omwonenden al op voorhand zich bezorgd maakte over evt overlast van onze paarden.
Nu ben ik redelijk rustig, maar kom niet aan mijn paarden, dan wordt ik een gifslang: Ik zei: ' volgens mij schreeuwen mijn paarden niet zo als jouw kinderen, dus begrijp niet waar jij overlast van zou kunnen hebben. Leven het laten leven, zou ik zo zeggen'. Meneer was er duidelijk niet op bedacht dat ik ook last van hem zou kunnen hebben, heb hem daarna ook niet meer gehoord.
Gelukkig zijn de andere 2 buren, die in een soort van cirkel om mijn land wonen heel blij met de komst van onze paarden. Ze vinden het een prachtig gezicht. Ik kan me voorstellen double v dat je hier pijn in je buik van krijgt.... Wat een galjanus.