Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Tarzan schreef:Ik heb m’n eigen zoontje van 2 al rondlopen en hulp in de verzorging heb ik niet nodig.
De taal is geloof ik iets van Pools of iets wat daar op lijkt, meisje praat wel Nederlands maar snapt sommige dingen niet die ik zeg.
Ik vind het zelf ook eigenlijk makkelijker om tegen een volwassene te zeggen dan tegen zo’n kind, voel mij dan echt schuldig
En ja als de lockdown nog lang duurt blijft ze dus ook nog lang elke dag komen ... normaal kwam ze alleen op zaterdag namelijk en ja eens in de zoveel tijd vind ik niet erg.
Nummer geven doe ik liever niet, dan heb ik straks dat kind steeds aan de telefoon
Ik vind het maar lastig! Deed normaal smorgens lekker m’n ding en smiddags binnen zetten maar merk dat ik smorgens snel snel gehaast alles doe zodat ik weg ben voordat zij komt of klaar ben als ze komt, beetje jammer voor m’n eigen gemoedsrust dus ..
DubbelFun schreef:@tarzan: dus tijd om je even over je eigen emoties heen te zetten en gewoon even 'doorpakken'...
@belker: ingediende plannen worden hier in de krant gepubliceerd en zijn ook bij de gemeente ter inzage omdat je als buren binnen een bepaalde straal recht hebt op op/aanmerkingen die dan voor het verlenen meegenomen kunnen worden in de overweging.
Belker schreef:[ [url=m/fReYJD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het zwart omrandde stuk lopen mijn paarden. Rood omrand is niet bebouwd en wat ik begreep gingen ze hier bouwen. Mochten ze groter gaan dan kan het zijn dat ik de paarden op de driehoek ervoor moet gaan zetten. Dat kan en mag. In ieder geval ga ik voorlopig niet investeren. Maandag vraag ik de plannen op.
Lynn_Nikita schreef:Ik "klopt af" heb hier nog niet veel horen knallen dus ik ben benieuwd vanavond
Wat betreft kindjes die willen komen poetsen, duidelijk zijn. netjes brengen maar wel duidelijk zijn en oo niet af en toe toestaan, dan beter gewoon helemaal niet want dan vinden ze het leuk en willen ze nog vaker komen. Ik zou hier ook geen vreemden mee willen laten helpen, hoe goed bedoeld ook. Op het werk is nu ook een meisje van 14 wat het helemaal geweldig vind om te komen helpen maar je hebt er niet veel aan behalve dat je ook nog een extra op moet letten dat haar niks gebeurd.