[KS-MK] 4 veulentjes verwacht in 2016
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HerkenbaarCitaat:Klinkt wel lekker al die gerechten. Ik ben helemaal niet van het koken. Superlang in de keuken te staan om te koken en voor wat? Een kwartiertje hap slok weg? En dan zit je met de puinzooi die weer moet worden gedaan. Haha niet aan mij besteed. Helaas is mijn vriend vaak laat thuis van het werk dus komt het wel vaak voor dat ik de pineut ben..
en sommige mensen zijn hun hele leven op zoek naar hun talentCitaat:Gelukkig heeft ze andere talenten
dat ga ik ook eens proberenCitaat:doe dan een rode ui, champignons, courgette en paprika in de wok, biefstukje met kaassnippers er op er bij, wat krieltjes, heerlijk.
volgens mij kan niet iedereen in de huiskamer meeschrijven of meelezen, dan moet je een bepaald aantal posts hebben, ik dacht 100 of zo.Citaat:Wat is het privacy-verschil met de huiskamer dan?
Yep klopt, er moet een bepaalde kracht op komen dus als je rustig afstapt zou het ding niet moeten afgaan, al lees ik wel vaker dat het wel eens voorkomt. Misschien als je er afspringt of zo, maar mijn fjordje is zo klein dat er niets te springen valtCitaat:Zo'n airjacket klinkt wel handig. Een beetje als een airbag idee? Ik had wel verwacht dat hij dan bij het afstappen zonder loskoppelen ook zou afgaan. Of zit dat zo ongeveer als een gordel? Dat hij alleen met grote kracht werkt?
Citaat:Ik wil wel zo'n pb'tje doen hoor, ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat handig vind, maar dan gewoon je boktnaam en misschien een fototje van je paard of iets anders leuks dat toch een klein beetje persoonlijk is?
ohjajoh6 schreef:En verder ben ik een beetje bang dat er weer een nieuwe aanval van mijn Sarcoïdose aan zit te komen; Ik heb weer overal over het hele lijf spierpijn, lijkt wel of ik weer lood in mijn botten heb, schouders,rug en armen en benen doen op dit moment zeer....![]()
![]()
word ik ervan, net nu ik zo op de goeie weg ben, met het beweging geven van mijn dames....
ohjajoh6 schreef:Nee dat noemen ze granulomen. Geloof dat het verschil is dat een granuloom over het algemeen van tijdelijke aard is en weer verdwijnen kan en een tumor niet.
Maar de schade in je organen en rest van het lijf waar het kan opkomen, kan helaas wel blijvend zijn.
Het is niet voor niets dat ik na de eerste aanval die ook op mijn longen sloeg, niet meer van de inhalators afkom.
Het is een auto immuun ziekte waar ze nog veel te weinig van weten ook...
Maar goed; ik heb goddank een kuurtje prednison in de koelkast hier liggen, van de longarts meegekregen, voor als het weer te erg word om nog in de benen te kunnen komen.
Maar ik heb gewoon ontzettend de "@#$%E$@@#$" in, want het gaat juist eens wat beter en ben juist wat meer aan het doen qua beweging voor de paarden maar dus ook voor mijzelf, heb gewoon geen zin in weer de zoveelste terugslag....
Zou iemand mij misschien willen uitleggen hoe het nu eigenlijk precies zit met het hk of geen hk?
Snap der niks meer van eigenlijk?
Want ben je daar nou juist wel anoniemer of niet?
Oh echt waar Dynamiek? Ik weet het pas sinds een jaar dat ik dit heb. Bovenop de hartklachten, als cadeautje, om toch vooral niet te denken dat ik beter kan worden...![]()
Maar dan zou dus het meer gaan bewegen een terugval kunnen veroorzaken? Of zou het getriggerd kunnen worden, omdat ik de laatste tijd veel stres heb gehad? Mag ook via pb hoor...