Nu ben ik op zoek naar iets waarmee ik de bak kan slepen. Ik doe het nu zelf met de hark of een handgemaakte sleep maar ik verniel m'n rug ermee (en die is al niet zo goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXutopiaXx schreef:Hey kojack!!Wat jammer dat ze van 't voorjaar niet op het gras kunnen waarschijnlijk..
Even behelpen soms, maar voor een goed lange termijn doel!!
Ik zit net, voor m'n volgtopic, foto's uit te zoeken.. en vind dit toch wel erg leuk om te zien!
Van dit:
[ [url=m/Cf4GPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar dit:
[ [url=m/w1BPAh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hopelijk volgend jaar, met alle plantjes en boompjes, nog weer een mooier gezicht
kvulden schreef:Zo wat gaan jullie hard.
Leuk speeltje zo'n shovel.
Gisteren hier ook nog aan het klussen geweest. Muur behangklaar maken. Dochter wil een foto behang.
Wat een enorme hal die daar gewit is.
Vandaag een luie dag met de top 2000. Alleen de paarden verzorgd en bedenken hoe ik het straks met de wei ga doen.
En een op mp kijken, zou wel een sulky willen voor mijn tinker. Ik zie veel voor shetjes. Geen idee hoe groot die voor mijn tinker moet zijn. Qua schof is ze 155, maar als je haar naast mijn andere paard zet die 163 is is ze qua postuur verder overal groter. Ik heb nog een concourkarretje staan, ooit eens gekregen, maar iedereen zegt dat die te klein is. Behalve mensen die zo'n ding verkopen. Dat is een kar waar wel nieuwe wielen en banden op zouden moeten. Zijn hier ook mensen die mennen?
kvulden schreef:Zo wat gaan jullie hard.
Leuk speeltje zo'n shovel.
Gisteren hier ook nog aan het klussen geweest. Muur behangklaar maken. Dochter wil een foto behang.
Wat een enorme hal die daar gewit is.
Vandaag een luie dag met de top 2000. Alleen de paarden verzorgd en bedenken hoe ik het straks met de wei ga doen.
En een op mp kijken, zou wel een sulky willen voor mijn tinker. Ik zie veel voor shetjes. Geen idee hoe groot die voor mijn tinker moet zijn. Qua schof is ze 155, maar als je haar naast mijn andere paard zet die 163 is is ze qua postuur verder overal groter. Ik heb nog een concourkarretje staan, ooit eens gekregen, maar iedereen zegt dat die te klein is. Behalve mensen die zo'n ding verkopen. Dat is een kar waar wel nieuwe wielen en banden op zouden moeten. Zijn hier ook mensen die mennen?
kojack schreef:[ [url=m/uiL5JG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dxhfUT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nA5O8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VnPNls.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OG715s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hsZYtM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ben ik op zoek naar iets waarmee ik de bak kan slepen. Ik doe het nu zelf met de hark of een handgemaakte sleep maar ik verniel m'n rug ermee (en die is al niet zo goed)
kojack schreef:[ [url=m/uiL5JG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dxhfUT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nA5O8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VnPNls.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OG715s.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hsZYtM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ben ik op zoek naar iets waarmee ik de bak kan slepen. Ik doe het nu zelf met de hark of een handgemaakte sleep maar ik verniel m'n rug ermee (en die is al niet zo goed)
Akshay schreef:kvulden schreef:Zijn hier ook mensen die mennen?
Voor de fun hier, maar veel te weinig want niemand die mee rijdt.
Heb achter 1,35/1,37 cm fjord een sulky oxer gehad, dat ging maar was net te klein.
Heb nu echt een heerlijke tweewieler met prachtige massieve wielen
Plaatje van afgelopen zomer.
[ [url=m/9CXAnJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onderkant bankje 1.02 m van de grond.
Zweng ca 66 cm
_Tarzan schreef:De stofzuiger gelongeerd?
Pfff iemand tips om penny meisjes af te wijzen?
Ik heb nu elke dag een kind aan de poort staan en heb daar echt geen zin in.
Ze heeft laatst even de shet gepoetst, dat vond ik prima maar ze staat dus letterlijk elke dag voor de poort ..
Ik ga nu gewoon zo vroeg mogelijk zodat ze er nog niet is maar ehm eigenlijk heb ik m'n paarden in eigen beheer zodat ik van niemand meer last heb en geen rekening hoef te houden met anderen ...
Alleen hoe breng je zoiets over aan een kind? (Haar vader die altijd mee is met de hond praat buitenlands dus kan niet even duidelijk maken dat ze best een keer mag komen maar niet elke dag)