Hier is alles sneeuw plus ijs, mega eng. Ook op de grond dus. En ondertussen mot sneeuwt het nog steeds.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Hier is het bar en boos; de stal van Peppy lag alsnog een laagje sneeuw in, net als de tent net als bij Lotte_Wessel ongeveer. De buitencavia's lag sneeuw in het hok en de schuurdeur lag een laag sneeuw voor gewaaid.
@belle-boef: is de sneeuw nu door een dicht raam naar binnen gewaaid ??
@karin: balen van je mobiel. Idd een bak met rijst heb ik vaker gehoord.
Chasey schreef:Bliksem en Nick waren helemaal gelukkig in de sneeuw vanmorgen. Gelijk rollen en klooien samen.
Wel 100 keer gerold.
Ik had nog niet eens de kans om ze in de paddock te doen. Nick kon niet wachten.
[ [url=m/vjQ3y7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/e4U91I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze staan nu even een paar uur buiten, maar ik denk dat ik ze straks weer naar binnen doe. De wind is wel heel krachtig. En het sneeuwt nog aardig.
Het was een klein beetje door de kieren gesneeuwd.![]()
[ [url=m/qL7D4X.jpg]Afbeelding[/url] ]
lynn, Ahh ijspegel manen!
DuoPenotti, Zo flink ijs! Hier vooral veel stuif sneeuw. Maar wat plat wordt gelopen is idd gelijk ijs ook.
MarloesHJ schreef:Hier is het gras nog steeds meer groen dan wit en is het gestopt met sneeuwen. Vind ik helemaal niet erg want alhoewel ik inmiddels korte afstanden zonder krukken loop, is dat van de parkeerplaats op het werk naar mijn werkplek toch nog wat te ver (loop er 10/15 minuten over). En alhoewel ik de witte wereldplaatjes heel mooi vind, mag het van mij hier toch echt voorbijgaan.
Lynn heftig dat je er twee uur over hebt gedaan, vooral omdat jij niet super ver bij mij vandaan zit volgens mij en hier is de weg echt prima om te rijden. Zag net zelfs een paardentrailer voorbij komen (al had ik die lekker op zijn plaats laten staan als het aan mij lag, ik zou nu niet met de trailer op stap gaan, het weer zou maar ineens omslaan)