Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ymor schreef:Ik kom even binnen vallen door deze discussie. Lees al een tijdje mee maar ga nu iets zeggen. Ik vind het logisch dat er gezegd wordt zet de schaar er in. Dat is toch de strekking van het hele topic? Klassiek getoiletteerde paarden. Dat stond in de eerste op.
[ [url=m/flF5Qy.png]Afbeelding[/url] ]
Nu ik er toch ben zal ik mezelf maar direct voorstellen. Het tut virus is hier ook over komen waaien en nu ben ik besmet. Helaas heb ik een nogal smerige schimmel maar ook een hele leuke zwarte. Allebei zijn ze natuurlijk even lief en ze vinden het heerlijk als er met ze getut wordt. Vandaag ga ik ze scheren.
[ [url=m/lz6zyD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WQZBqK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SKYhzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Susanne schreef:Lange manen, korte manen.. Iedereen moet doen waar hij zich goed bij voeltIk vind het bij de meeste paarden niet mooi staan, maar kan bijvoorbeeld een Fries met mooie krullende lange manen zéker waarderen
![]()
Nog even een kleine update over de Naf Brighter Than White; het blijft echt enorm lang mooi wit joh! Nu is mijn pony sowieso geen smeerkees, maar zijn pootjes zijn nog steeds heel mooi witHet zit er nu anderhalf week op.
Oh en multifunctioneel!! Mijn niet-meer-te-redden 'witte' slag van mijn menzweep is ook weer brighter than white![]()
gossa4ever schreef:Ik ben het met je eens Papilio,
En klassieke toilletage verschilt per ras dus zie niet waarom lange manen niet gewenst zouden zijn...
En zeg nou eerlijk, dit is toch allles behalve onverzorgd![]()
[ [url=m/7PowsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]