net lekker gereden, hij is helaas wat bespiering en vetjes kwijt door weinig rijden en een tijd geen krachtvoer op advies van de dierenarts
hij zoog vroeger incidenteel lucht, ik heb het bij mij nooit gezien, ze staan 24/7 buiten met open stal, krijgen onbeperkt ruwvoer en gras en schep bietenpulp. het is begonnen nadat pensionpaard wegging, stress?
Ik heb toen eerst 3 weken geen krachtvoer gegeven alleen ruwvoer, maar het bleef hetzelfde tijdje maagzuur spuiten gegeven ( ketjing!!) maar geen verandering dus geen idee waar het vanaf komt. Hij zuigt na het eten van een snoepje, na pulp maar ook tijdens hooi eten.
Als het een maagzweer zou zijn moest het minder of weg zijn na die spuiten Ulcergold, waardoor zou hij het nu doen?
Woningissues wij hebben nog een woning bekeken, te weinig grond om de paarden aan huis te hebben maar voor de winter zou het kunnen.Grond ernaast zou te koop zijn maar is 3 mnd geleden verkocht en eigenaar wil er nu 15- per m2 voor hebben ipv de 5 die hij betaald heeft.
Prijs overeen gekomen ovv bouwkundig rapport aangezien de woning grotendeels verbouwd is, bijna helaas, alles wat opgeknapt is zou zijn moet opnieuw, alle muren zijn klaar, maar de stroom erachter is los in de muur gelegd ipv in buizen en moet opnieuw, dat betekend alle muren strippen ( gipsplaten) alle stroom opnieuw, meteen de verwarming controleren hoe dat zit en weer opbouwen. Boven de vloer loopt behoorlijk schuin af, dus moet ook helemaal opnieuw. Gedeelte van het huis is alleen buitenmuur en pannendak. Morgen krijg ik het volledige rapport en kijk ik of er nog over de prijs gesproken kan worden of dat het nu toch echt stopt voor ons om in elk geval in de winter de paarden aan huis te krijgen. Er is echt niks te koop nu