Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
willemlover schreef:Hij is gekeurd door een onafhankelijke kliniek in de buurt van waar hij stond. En klopt dubbeldun, hij heeft wel het hoofd gevoeld maar alleen naar de voortanden gekeken. Dat is ook iets wat in mijn hoofd rond gaat ohjajoh..
Ik denk dat ik vrijdag moet afwachten en zodra ik een bedrag weet voor de ingreep deze inderdaad aan de oude eigenaresse moet gaan voorleggen. Lastig maar kan het altijd proberen.
DA die hem gister had gezien kon me ook vertellen dat dit niet binnen een week "plotseling" kan ontstaan. Maar wel dat het "plotseling" zichtbaar kan worden door stress van verhuizing ed.
SandraVerl schreef:willemlover schreef:Hij is gekeurd door een onafhankelijke kliniek in de buurt van waar hij stond. En klopt dubbeldun, hij heeft wel het hoofd gevoeld maar alleen naar de voortanden gekeken. Dat is ook iets wat in mijn hoofd rond gaat ohjajoh..
Ik denk dat ik vrijdag moet afwachten en zodra ik een bedrag weet voor de ingreep deze inderdaad aan de oude eigenaresse moet gaan voorleggen. Lastig maar kan het altijd proberen.
DA die hem gister had gezien kon me ook vertellen dat dit niet binnen een week "plotseling" kan ontstaan. Maar wel dat het "plotseling" zichtbaar kan worden door stress van verhuizing ed.
Weet je al hoe ze de kies er gaan uit halen? Er zit nl een enorm verschil in prijs tussen trekken en eruit stempelen. De mijne hebben ze vorig jaar volledig in slaap gedaan en dan is de tand er uitgestempeld via een gat in de schedel. Ik mocht bij de ingreep zijn en vond het best wel indrukwekkend. Als je wil, zoek ik mijn factuur op en laat ik je via pb weten wat de ingreep me toen gekost heeft.