Iedereen succes met klussen die bezig is. Ik zie net dat manlief "opgeruimd" heeft, alles is op 1 hoopje geveeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lynn_Nikita schreef:Boemel, schrootjes!! verschrikkelijke dingen.
Iedereen succes met klussen die bezig is. Ik zie net dat manlief "opgeruimd" heeft, alles is op 1 hoopje geveegmannenlogica of zo, ruim het dan ook meteen op....
kvulden schreef:Zijn hier ook mensen die mennen?
Lynn_Nikita schreef:Ik 4 keer, met een geremde vierwielige wagen. Niks voor mij, wij hadden een welsh die ook ingespannen liep, wagen gekocht en aantal keren gelest maar zo anders dan erop zitten, ik vond het veel te eng veel te ver voor mij en naar mijn idee daardoor geen controle ( en dus geen vertrouwen)
Prairy schreef:Zou je met een mini Shetlander ook kunnen mennen? En wat houd je dan aan als maximum gewicht wat die mag trekken, en is dat in of exclusief karretje?
xXutopiaXx schreef:Hey kojack!!Wat jammer dat ze van 't voorjaar niet op het gras kunnen waarschijnlijk..
Even behelpen soms, maar voor een goed lange termijn doel!!
Ik zit net, voor m'n volgtopic, foto's uit te zoeken.. en vind dit toch wel erg leuk om te zien!
Van dit:
[ [url=m/Cf4GPp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar dit:
[ [url=m/w1BPAh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hopelijk volgend jaar, met alle plantjes en boompjes, nog weer een mooier gezicht