MarliesR schreef:Nijntjes zijn leuk! Heb ook jaren konijnen gehad (had een grote 2 * 8 meter voliere voor ze en dan ook regelmatig los in de tuin). Maar nadat de laatste vlaamse reuzen waren overleden geen nieuwe meer genomen omdat het toch best wat werk is. Vooral in de winter en bij heel veel regen vond ik toch altijd wel gedoe ook.
Maar zie nog wel gebeuren dat ik een stuk ga afzetten voor wat schaapjes, konijntjes, geitjes hihi.
Ahhh jaa
Zo gezellig 
Ben benieuwd, voor nu vind ik het werk nog wel heel erg meevallen! Maar dit hok is ook echt goed en makkelijk schoon te houden
Regen nog niet echt gehad.. en voeren.. tja, we hebben toch al een flinke voerronde 
Robijntjah schreef:xXutopiaXx schreef:Haha jaaa, ik wil ook een hele kinderboerderij

Maar dan zonder kinderen

Meer erover weten is altijd goed ja

Thanks voor de naam, ik ga er eens naar kijken

Muahahahahaha die snap ik wel
Uhm ja, ik had vroeger een konijn en toen wij op vakantie gingen hebben we die uit logeren gedaan. Het was een dwergkonijntje van een paar maanden uit en ze ging logeren bij een vlaamse reus.... Mijn ouders hadden nog gezegd, niet bij elkaar zetten maar je raad al wat er gebeurde... Arm konijntje
Maar konijn dus drachtig terwijl ze veel te jong was dus agressief gedrag tot gevolg. Heb mijn hele arm nu nog vol littekens staan. Dus neeeeeuh konijnen zijn niet meer mijn favo dieren

Hahaha
Ohhh.. nee oké.. dan word je er misschien wel een beetje bang van 
Morpheus81 schreef:Hallo lieve mensen, nog steeds vol in de verbouwstress, als er wat meer tijd is, zal ik weer wat foto's delen. Voor nu heb ik een vraagje. Het ging eerder over wild. Nu zien wij regelmatig deze pootafdrukken op ons erf. Ze ontstaan 's nachts. Wij hebben geen buren en geen honden.
Is dit van een vos? We wonen direct aan het bos.
[ [url=m/zy5eYk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn hand erbij voor de verhouding. Het is echt veel te groot voor een kat, bovendien zie je ook de afdruk van nagels.
Ben benieuwd naar foto's!
Geen ervaring met vospootafdrukken, maar wel nieuwsgierig nu! Zou zomaar kunnen inderdaad! Al zijn er vast nog genoeg dieren met soortgelijke afdrukken