maar dat het heel erg veel pijn doet is het duidelijk... 
Leuk dat jullie ze gezien hadden!
Hoop ook dat het goed blijft gaan. Mijn vorige konijntjes hebben járen samen gezeten en waren ook twee broertjes en die hadden echt een veel te klein hok..
Dus ik heb goeie hoop.. ik hou ze nauw in de gaten en als het niet gaat, hebben we genoeg ruimte om ze uit elkaar te halen. Vrouwtjes erbij is sowieso ooit de bedoeling
Maar kreeg nu de kans om deze twee over te nemen, dus zo geschiedde
Het plan ooit is om ze nog een veel groter stuk te geven, maar dan moeten we echt de tuin helemaal om gaan gooien en dat staat pas voor later op de planning
Op zo'n manier konijnen houden is niet leuk inderdaad.. voor mij is het echt gewoon mijn hobby en liefde voor pluizige diertjes
Dus heb alleen mezelf ermee 
's Ochtends is het koud hè!! Spannend om ergens anders weer opnieuw te beginnen!! Ben benieuwd
Wel lekker k*t van de hond...
zonde van de lantaarnpaal! Wij hebben nu alleen nog maar sfeerlampjes, straks voor in de stallen had iemand een goeie tip wat mij wel netjes en functioneel leek, even zoeken.. in dit topic staan wel tips
[VSW] Verlichting voor in stal
Maar durf het echt niet.. die hoeven zijn zo belangrijk voor de paarden, durf daar niet zo goed zelf aan te gaan rommelen 

Thanks voor de naam, ik ga er eens naar kijken

Een marter is de afdruk te groot voor, denk ik. Dassen....hmmm geen idee of die hier zitten eigenlijk...