Hoppa 2 pallets vol! Super fijn!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:En Djoyzie, gewoon rijden en niet zo onzeker doen. Je rijdt netjes en moet je geen *** aantrekken van de rest ( ok, niet tegenaan botsen maar verder...)
Ik kreeg vandaag een cadeau van diegene die mijn shet leent. Lief kaartje met hoe dankbaar ze is dat ze hem mag lenen en 2 cadeautjes.
Wat zij echter niet weet is dat ik onder haar kerstboom ook een cadeau heb laten verstoppen met een kaartje dat ik hun de pony schenk.
Komt zij morgen wel achter bij het uitpakken van de kerstcadeau`s. Haar hele gezin en ouders weten dat ze een cadeau krijgt en hebben het verstopt namens mij, maar weten niet wat en ze zijn allemaal zo gek op die pony. Die hoeveelheid aandacht en beweging die hij daar krijgt kan ik hem niet bieden
Daarom des te leuker dat ik nu het cadeau kreeg hoe dankbaar ze zijn
joyce83 schreef:Hier ook vooral nat. Was glibberen en glijden met Guus naar de wei brengen. Maar ik heb wel lekker gereden ondanks nog 5 anderen in de bak. Heb wel vol verbazing gekeken en dacht zo slecht rijden wij niet. Oké in elk geval een stuk aardiger naar paard.
Rubber matten zien er goed uit!
Fijne dagen allemaal!
DubbelFun schreef:@boemel: flink aan de gang geweest dus. Maar is het niet wat vroeg om nu al het afval er uit te halen ??
Allerlei beestjes hebben daar in de winter nog veel plezier van
Net gevoerd en het is alweer vies koud. Het zand raakt nu ook aardig bevroren.
Vannacht weer extreem koud en morgen erg glad !!