Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prairy

Re: Het paarden-aan-huis-topic deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:56

Ik heb een kol van fleece met een stuk dunne stof eraan, die trek je dus over je hoofd en die stof blijft dan zeg maar om je hoofd zitten. Kun je gewoon een cap op doen maar het is net wat warmer, ook voor de oortjes. Heb hem al zo lang dat ik geen merk meer weet.

Je kunt eens kijken bij motor spullen, dat soort kols wordt vaak gebruikt, daarvoor had ik hem ook gekocht.

Tweede artikel op mijn verlanglijst is, naast de accu sokken, ook dunne accu onder handschoenen. Maar die zijn nog duurder als de sokken :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:59

Voor over een cap heb ik cap-covers... zie onder schrift :) en voor 'gewoon' een gebreide paarse wijde kol, die idd ook over je hoofd kan. Fijn ding zolang je geen opvliegers krijgt :D

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:03

boemel schreef:
Ik zag laatst allerlei varianten voorbij komen op Back on Track.
Daar ben ik fan van, maar ik vind t vrij duur.

Zou nog wel een losse kol willen hebben voor de nek van een soortgelijk materiaal als Back on Track heeft. Voor mijn eigen nek dan hè :D

Hebben jullie suggesties?

Zo nog even de guesthouse voor de allerlaatste keer poetsen voor de allerlaatste gasten. Dan zijn we hier definitief gesloten. Het heeft boven verwachting gelopen, maar ben blij dat dit nu afgerond is. Is nu teveel naast verhuizing, verbouwing, paarden en werk .. en familieomstandigheden.

Daarna naar ons nieuwe klushuis en mn vriend helpen om het sloopafval weg te werken en dan lekker op de bank met een bord (opwarm) Chinees.

Catago heeft ook producten voor mensen met FIR-technologie. Misschien hebben zij een kol? Ik weet niet precies wat ze wel en niet hebben... Heb voor mijn enkel een brace gekocht in de hoop dat het wat gaat ondersteunen met het afvoeren van vocht (door een verbeterde doorbloeding) maar die heb ik nog niet gebruikt omdat ik hem gisteren binnen heb gekregen. Daarbij is mijn enkel gisteren weer opnieuw ingetaped dus ik denk dat ik nog even moet wachten voordat ik hem kan gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:06

Beterschap voor de zieken :(:)

Hier druk geweest met de paarden en meiden haha.

En gisteren ons nieuwe speeltje binnen gekregen. Afbeelding

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:11

Dat zijn altijd leuke speeltjes! Veel plezier ervan!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:13

de accu handschoenen en zooltjes op batterijen vind ik tegenvallen, de handschoenen op accu van mijn motor werden wel lekker warm

Ik wordt gek van het stof hier in huis, manlief is het badkamer plafond aan schuren maar mannen werken soms zooo onhandig, alles vol stof en dan telkens door het net gepoetste huis lopen
Ruim dat stof eerst eens op!!
Ik ga "gelukkig zo werken dan zie ik het niet meer

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:37

Sterkte Lynn Nikita, zo herkenbaar. Werk ze.

Boemel sjouw ze vandaag.

Leuk speeltje.

greendragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:11

Poeh hé wat een 'speeltje' Robijn! Dat is een serieus kerstkado...

LN, super herkenbaar, hou vol, het gaat een keer over! :(:) Ik heb, denk ik, net de eerste week sinds juli achter de rug zonder stof wat steeds hardnekkig overal verschijnt waar ik het niet wil hebben... Zo fijn... We zijn bijna aan het einde van de verbouwing aan gekomen. nog wat afwerkdingetjes in januari gepland, maar het bouwdepot is inmiddels leeg. en moeten de subsidies nog aanvragen. Dan zijn we er weer vanaf en kunnen we heerlijk genieten van ons heerlijke huis... En daar doen we het voor...

En nu gaan we nog even de houten trap strippen..... -O-

Hier schijnt de zon inmiddels. Gisteren nog met vrienden gewandeld en zeiknat geregend, zo koud... Heb dus totaal geen zin om naar buiten te gaan vandaag, maar paardjes en andere beestjes hebben aandacht nodig... Ik ga mezelf dus maar eens van de bank afslepen...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:32

Dat is wel een heftig speeltje :) maar die gaat vast veel dingen een stuk makkelijker maken.

Stof houdt helaas nooit op, het wordt wel minder :D

Ik heb net één van de hekken waarmee ik de PP kan afsluiten even aangepakt; hij zakte door zijn scharnieren. Hopelijk nu iets minder. Daarna aardig 'bevroren' vingers want moertjes op bouten draaien lukt niet zo met handschoenen.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 13:48

Yeahhhh leuk speeltje! :D

Boemel: is dit wat?! https://www.agradi.nl/back-on-track-nekwarmer-zwart.htm
Zag laatst bij hen ook zo'n nekding die dan ook deels over je schouders ligt.. kon ik net zo gauw niet vinden, maar dat is misschien ook wel lekker :D

Tamme is net gemasseerd met de Equissage, ik mocht ook in de stoel met pad voor mensen <3 Maar nu ook echt bevroren handen :')

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 14:52

xXutopiaXx schreef:
Yeahhhh leuk speeltje! :D

Boemel: is dit wat?! https://www.agradi.nl/back-on-track-nekwarmer-zwart.htm
Zag laatst bij hen ook zo'n nekding die dan ook deels over je schouders ligt.. kon ik net zo gauw niet vinden, maar dat is misschien ook wel lekker :D

Tamme is net gemasseerd met de Equissage, ik mocht ook in de stoel met pad voor mensen <3 Maar nu ook echt bevroren handen :')

Oja, die is wel mooi ja!

Wat lekker voor Tamme!

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 15:18

Ik heb juist expres de losse sjaal gekocht toen (van Back on Track) zodat ik die eventueel ook nog eens anders kon gebruiken ipv dat het alleen om je nek kan. Nog steeds blij mee! Al is hij inmiddels zo vaak gewassen dat ik denk ik eigenlijk weer eens een nieuwe moet kopen voor weer een "volle" werking.

Oehhhh gaaf speeltje Robijntjah!

Toch wel veel mensen met serieuze (al dan niet chronische) gezondheidsproblemen, zo naar -O- (hier nog 1).

Ik heb net in de regen gevoerd. Daarvoor scheen de zon. En zit nu weer binnen en jawel, de zon schijnt weer :') . Beetje jammerlijke timing.

Nog wel even staan genieten van mijn drie peerdies op een rijtje <3 (Die stonden te staren naar de koeien van de buren)

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 15:24

Hier ook wisselend zon en regen en grijze vlagen rook want de pensionstal een paar huizen verder is een berg afval van 2 mtr hoog aan het verbranden ;(Het stinkt ook behoorlijk iig.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:23

Wat een heerlijke kude Marlies <3
ah bah DF!

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:19

Laurie, informeer ook even of een ERCP (met (laser)lithotripsie) een optie is. Ook niet het meest leuke om te ondergaan, als ik onze patiënten mag geloven, maar in principe minder ingrijpend / invasief dan een operatie (ook al kunnen ze die tegenwoordig mooi laparoscopisch doen).

Getver, DF %)

Ahh Marlies, ze doen aapjes kijken :) Dat kunnen ze bij ons ook, vooral als er in de wei bij de buurman iets gebeurt (koeien in de wei, buurman met de shovel bezig bij de omheining), of op de weg (file, peloton fietsers, dat soort dingen).

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:33

Robijntjah schreef:
Beterschap voor de zieken :(:)

Hier druk geweest met de paarden en meiden haha.

En gisteren ons nieuwe speeltje binnen gekregen. [ [url=m/kknpG4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tof!! 8-)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:28

Dankzij de pensionstal stinkt mijn slaapkamer nu naar brandlucht ;( Was vergeten het rooster dicht te doen.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:30

Balen DF. Waren ze aan het verbranden?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:46

Mooi speelgoed Robijntjah, 8-)

Lekkere staarpeerdjes Marlies!

Tamme fijn gemasseerd, hopelijk helpt het hem!

Getver DF, als de wind net fout staat is dat natuurlijk niet te harden...

Ik heb bijzonder weinig gedaan gekregen vandaag :') beetje stijf en stram. Zometeen nog even allebei de paarden aan de hand wat werken. Kijken of Fjölnir echt niks heeft van zijn blubber-crash gisteren #) (hij wilde over een waterplasje springen onderweg en gleed weg met landen :evaw:)

Én meteen de saddle clip uitproberen want die kwam vandaag binnen :):)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:05

Ahh mooie foto Marlies :+:

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:17

MarliesR schreef:
Ik heb juist expres de losse sjaal gekocht toen (van Back on Track) zodat ik die eventueel ook nog eens anders kon gebruiken ipv dat het alleen om je nek kan. Nog steeds blij mee! Al is hij inmiddels zo vaak gewassen dat ik denk ik eigenlijk weer eens een nieuwe moet kopen voor weer een "volle" werking.

Oehhhh gaaf speeltje Robijntjah!

Toch wel veel mensen met serieuze (al dan niet chronische) gezondheidsproblemen, zo naar -O- (hier nog 1).

Ik heb net in de regen gevoerd. Daarvoor scheen de zon. En zit nu weer binnen en jawel, de zon schijnt weer :') . Beetje jammerlijke timing.

Nog wel even staan genieten van mijn drie peerdies op een rijtje <3 (Die stonden te staren naar de koeien van de buren)

[ [url=m/6X9wmO.jpg]Afbeelding[/url] ]

De 3 musketiers! Leuk!

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:18

Hier ook weinig meegekregen van deze dag. Voor dag nr. Zoveel weer gewit.
Afbeelding

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:18

Afbeelding

Ons huis wordt er niet knapper op momenteel. :D
De schoorsteen is ook al weg.
Laatst bijgewerkt door boemel op 30-12-20 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:24

Lekker bezig Boemel.

boemel