Je kunt eens kijken bij motor spullen, dat soort kols wordt vaak gebruikt, daarvoor had ik hem ook gekocht.
Tweede artikel op mijn verlanglijst is, naast de accu sokken, ook dunne accu onder handschoenen. Maar die zijn nog duurder als de sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boemel schreef:Ik zag laatst allerlei varianten voorbij komen op Back on Track.
Daar ben ik fan van, maar ik vind t vrij duur.
Zou nog wel een losse kol willen hebben voor de nek van een soortgelijk materiaal als Back on Track heeft. Voor mijn eigen nek dan hè![]()
Hebben jullie suggesties?
Zo nog even de guesthouse voor de allerlaatste keer poetsen voor de allerlaatste gasten. Dan zijn we hier definitief gesloten. Het heeft boven verwachting gelopen, maar ben blij dat dit nu afgerond is. Is nu teveel naast verhuizing, verbouwing, paarden en werk .. en familieomstandigheden.
Daarna naar ons nieuwe klushuis en mn vriend helpen om het sloopafval weg te werken en dan lekker op de bank met een bord (opwarm) Chinees.
xXutopiaXx schreef:Yeahhhh leuk speeltje!![]()
Boemel: is dit wat?! https://www.agradi.nl/back-on-track-nekwarmer-zwart.htm
Zag laatst bij hen ook zo'n nekding die dan ook deels over je schouders ligt.. kon ik net zo gauw niet vinden, maar dat is misschien ook wel lekker
Tamme is net gemasseerd met de Equissage, ik mocht ook in de stoel met pad voor mensenMaar nu ook echt bevroren handen
MarliesR schreef:Ik heb juist expres de losse sjaal gekocht toen (van Back on Track) zodat ik die eventueel ook nog eens anders kon gebruiken ipv dat het alleen om je nek kan. Nog steeds blij mee! Al is hij inmiddels zo vaak gewassen dat ik denk ik eigenlijk weer eens een nieuwe moet kopen voor weer een "volle" werking.
Oehhhh gaaf speeltje Robijntjah!
Toch wel veel mensen met serieuze (al dan niet chronische) gezondheidsproblemen, zo naar(hier nog 1).
Ik heb net in de regen gevoerd. Daarvoor scheen de zon. En zit nu weer binnen en jawel, de zon schijnt weer. Beetje jammerlijke timing.
Nog wel even staan genieten van mijn drie peerdies op een rijtje(Die stonden te staren naar de koeien van de buren)
[ [url=m/6X9wmO.jpg]Afbeelding[/url] ]