Wat fijn dat jouw paard zo goed terecht is gekomen Kirr!!
Hihi spatter, dat is ook wat, blij met een verstapping, geniet ervan vanmiddag!
kvulden, kan je er niet een mooie kapschuur opzetten en die naar behoefte indelen? Eventueel nog met zolder voor wat meer ruimte?
Hier heftig weekend achter de rug. Onze boerderij bestaat uit 4 appartementen, een daarvan stond leeg. Vrijdag kwam een leuke meid helemaal uit Zuid Limburg hier kijken en zij was er gelijk weg van. 's Avonds zijn de contracten al getekend en komende zaterdag gaat ze al over. Ze neemt 3 paarden mee, dus wordt een drukke boel. Buuf heeft een oud pensionpaardje van mij erbij nu, de stal waar zij toen ik stopte heen is gegaan beviel niet. Zaterdag mijn veulen verkocht, zondag mn volwassen merrie. Komende zaterdag worden ze allebei opgehaald. Vooral die volwassen heb ik het best moeilijk mee, maar volgens mij krijgen ze het beide super! En ik heb er straks nog twee lopen waarvan maar een echt van mij, dat is ook wel lekker, kan ik weer ademen.
Van de nieuwe bewoonster gaan haar paarden op het stuk wat ik afgelopen winter heb gebruikt. En eigenlijk heb ik wat tips daarover nodig. Het is afgelopen zomer echt verwaarloosd en veranderd in een half oerwoud. Gisteren met de graafmachine alle takken etc. al eruit gehaald, bosmaaier er nog langs en dan wil het wel, maar twee dingen zit ik nog een beetje over na te denken hoe we dat het beste kunnen aanpakken.
Ten eerste het voorste stukje waar geen takken lagen en de graafmachine dus ook niet is geweest. Zo laten, bloten? Met de zitmaaier een poging wagen, of iets anders mee doen?

En het terras, dat is echt net de rimboe. Wat voor exotische plant is dit die zo brutaal is gewoon tussen de tegels door naar boven te komen?

Want het ligt best strak...

Totaalbeeld van het terras! 

Iemand idee om hier zo snel mogelijk weer terras van te maken? 
Zo is de rest nu

Laatst bijgewerkt door Caily op 03-11-15 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt