rover_ schreef:Mooi geworden Jade.
Oei wat een actie van Jay, gelukkig goed afgelopen Utopia. Lekkere rit zo te horen, leuk samen!
Fijn dat je de sleutel hebt Boemel. Fijn dat het netjes opgeleverd is, scheelt een stuk.
Sterkte met je hoofdpijn. Kijk maar uit, kan best een hersenschudding zijn (dan echt je gemak houden anders hou je er lang last van).
Het huis heeft bijna een half jaar leeg gestaan, maar de erfgenamen wilden persé het huis netjes houden en netjes opleveren.
Het huis is daarom tot het laatste moment verwarmt geweest en de tuin bijgehouden.
We waarderen het echt dat ze het zo gedaan hebben.
Ik heb een paar keer een hersenschudding gehad. Paardrijden was teveel van t goede, denk ook door de cap. Maar verder gaat t best aardig
Maar mennn, wat een smakker heb je gemaakt! En ook ik ga het nogmaals zeggen: voorzichtig met je hoofd, zéker als je al meerdere hersenschuddingen hebt gehad... nog eentje kan net eentje teveel zijn en ernstige schade veroorzaken, zeker als je je niet rustig houdt. Maar wat een k*ttiming om je rustig te moeten houden... 
Ik had al een tijdje af en aan last van buikpijnaanvallen. Afgelopen weekend was het echt niet meer te doen, gisterochtend daarom naar de huisarts geweest en uiteindelijk 's nachts naar de huisartsenpost. Helaaaaas zijn het galstenen en het is nog even afwachten of er geopereerd moet worden of dat ze het toch aankijken met pijnstillers. Mag nu drie keer per dag 600 mg ibu, vier keer per dag paracetamol en dan nog drie keer per dag Tramadol. Ben zelfs daarmee niet pijnvrij dus wel bang dat het toch een operatie wordt...
Sterkte...