Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Die dazenlijm wil ik wel proberen maar ben bang dat er ook vogels en vlinders aan gaan kleven
De bal heb ik zelf gemaakt, viel qua prijs daardoor mee ( skippybal, klamboe, hoelahoep en zwarte spuitbus en een lege fles)
MizzMontana schreef:Lynn_Nikita schreef:Die dazenlijm wil ik wel proberen maar ben bang dat er ook vogels en vlinders aan gaan kleven
De bal heb ik zelf gemaakt, viel qua prijs daardoor mee ( skippybal, klamboe, hoelahoep en zwarte spuitbus en een lege fles)
Heb je die tutorial gebruikt die hier op bokt te vinden is?
Wert het goed?
Yontheke schreef:Hoi,![]()
Ik val het topic maar weer even binnen. We hebben besloten van onze weide te verkopen. Mijn rijpaard staat nu 2 jaar op pension en we hebben de weide altijd aangehouden als optie om terug naartoe te kunnen maar dat gaat echt niet meer gebeuren.
Nu is het zo dat ik 2 Shetlanders heb zoals sommige van jullie wel weten. 1tje heeft twee jaar geleden al eens te koop gestaan maar toen hebben we toch besloten van hem te houden en hebben we er zelfs nog eentje bijgekocht. Altijd 2 vriendjes ter beschikking als mijn rijpaard terug naar “huis” moest komen.
Ze hebben sinds september gefungeerd als vriendjes/opvoeding voor een merrievuelen dat bij ons logeerde maar deze gaat einde van de maand ook terug naar huis.
Het wordt ons een beetje te gek om een halve hectare aan te houden voor enkel de Shetlanders. De weide ligt 15 km van ons huis en we kunnen er zelf niets van tractor etc zetten voor onderhoud, we zijn dus ook altijd afhankelijk van andere.
Waar ik dus op uit kom, is dat we nu de weide verkocht wordt ook een goed huisje voor de Shetlanders zoeken en er hier af en toe wel mensen op zoek zijn naar een gezelschapspony of extra grasmaaier.
Ik heb een 6 jarig crème dun ruintje die al 4 jaar in ons bezit is en een 2 jarig wildkleur hengstje dat ik vanaf het afspenen in bezit heb. Beide heel erg sociaal, speelvogels, makkelijk in de hand, altijd correct ontwormd, ingeënt en naar de smid geweest. Nog nooit ziek geweest of zelfs maar een wondje gehad. Staan bij mij ook 10 tot 12 uur per dag op het gras.
Mocht er dus nog iemand iets zoeken, neem dan maar even contact op.
De boktupload doet even raar bij mij dus ik krijg geen foto’s geüpload. Er zijn wel foto’s en filmpjes beschikbaar.
Chasey schreef:Ik denk dat het vooral een 'last van de schouders' is. Wel heel dubbel natuurlijk.
Prairy schreef:https://dazenvanger.nl/dazen-lijmval
Nu ik weet hoe het heet heb ik even snel gezocht. Goede om te onthouden als de paarden van de buurman weg zijn.
MizzMontana schreef:Lynn_Nikita schreef:Die dazenlijm wil ik wel proberen maar ben bang dat er ook vogels en vlinders aan gaan kleven
Heb je die tutorial gebruikt die hier op bokt te vinden is?
Wert het goed?