Kirrr schreef:Wij €550 incl transport, was wel een vriendendienst.. dus niet helemaal accuraat.
Is die van jou ook 2,40?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Slepen maakt het inderdaad steviger, merk ik ook enorm sinds we zelf een trekkertje+sleep hebben en regelmatig slepen. Hier hebben we zo'n zelfde sleep als die je liet zien, bevalt tot nu toe goed
Wat een vreselijk gedoe met die leverancier...
De pony geeft heel nijdig bij elke hap hooi ook een ruk aan het net. 

Alleen komt die kleine van mij er wel eerlijk voor uit. 

Met pijn en moeite uit de dikke staart gewurmd.
en vanwege de dikke mist en omdat het donker was de jongens maar in de paddock opgesloten
, gelukkig valt het allemaal mee en is er geen schade aan de paarden. Hier wordt weinig gesloopt. Ze trekken wel flink aan de hooinetten en zetten hun tanden ook wel in het net zelf, maar de netten die ik heb zijn erg sterk. Verder heb ik ze overdag nog in het land staan en daar wordt niet veel gegraven.... Ja door mollen. In de bak gaat mijn Lompe Lolly nog wel eens heeeeeel uitgebreid een gat staan graven als het echt slecht weer is
, bij veel regen en wind ofzo.
. Ik zou ook bloedlink zijn.
, bah wat een vies weer. Het zit hier nu al 3 dagen achter elkaar dicht. Maar het lijkt erop dat het vanmiddag en morgen opklaart. Nou ja, dan gaat het wat regenen, maar kan ook de zon wat gaan schijnen.
. Ben heel erg benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Hier ook minder mist maar zo mooi toen ik een half uur geleden de paarden buiten ging zetten... de maan, poolster (denk ik?) optrekkende mist en een knalrode lucht bij zonsopgang. En dan kauwende en briesende paarden.
Goed begin van de dag die heel hectisch is straks
straks een meten wat nu kan. Ik denk dat dat niet zo maar past. Wel jammer dat ik dat nu al zie, want ik denk dat het pas volgend voorjaar word. Er moeten eerst wat dode bomen uit. 1 zo'n stal met een extra afdak eraan zou ook mooi kunnen. Of toch zelf bouwen????? 

)
)

)