Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb eerder het idee dat er meer wordt afgestoken dan anders. Sowieso veel carbid hier in het buitengebied, maar elke avond ook veel vuurpijlen. En gisteravond is er nog iemand hier vlakbij zwaargewond met traumahelicopter afgevoerd omdat er zwaar vuurwerk binnenshuis ontplofte. Behandel deze jaarwisseling met de paarden en honden dus ook echt niet anders dan anders. Wel fijn weer om het dan zo aan huis te hebben.
Da's gewoon nieuwbouw haha
Wel érg mooi geworden!!!
Of althans: het ritje was heerlijk.. de aftermath was enigszins spannend
Ik dacht: zet mijn brave coole Quarter wel even aan de trailer vast, dan help ik Akshay met haar pony's inladen, doen we daarna mijne. Daar dacht Jay anders over, trok zich los en ging zelf gewoon ff een rondje door het bos wandelen......
En toen ie het hoekje om wandelde, ging ie er in een easy galopje 'vandoor'
Maar even in z'n sop gaar laten koken, erachteraan rennen heeft toch geen nut, paardjes van Akshay ingeladen.. dan staan die iig safe
En erachteraan gewandeld... stond ie hoor, in een zijpaadje... lekker te schooieren
3 passen weggelopen, maar was toch niet zo leuk als ie dacht, dus toen kon ik 'm pakken
maar, nogmaals: ritje was echt heel fijn
EllyC schreef:Karin, dan kan ik ze ook zien als ze op stal staan......Tocht heb ik in eerder schuilstallen niet echt ervaren. Wat wel lastig is met vorst dat het binnen dan ook al gauw vriest. Even kijken hoe ik dat precies ga doen.
Jade schreef:MarliesR schreef:Akshay haha ik ben ook van kamp "aanpassen wat er is". Al was het maar vanwege het budget
wij ook hoor, we hebben het alleen grondig aangepakt![]()
van
[ [url=m/5EV0fL.jpg]Afbeelding[/url] ]
naar (hier bijna af, maar uiteraard wel de paarden al verhuisd):
[ [url=m/yGzagW.png]Afbeelding[/url] ]

en het dak bestond uit asbestplaten met gaten, met eronder op plekken een stuk zeil en eroverheen ook nog zeil, goed bevestigd met losliggende balken en stenen. 1 van de balken was nog goed en hebben we hergebruikt boven de poetsplaats.
gelukkig is hij niet ver gelopen.
maarja, je wilt de fundering hergebruiken, of niet
ik plant nog wel een paar boompjes als windbreker
maarja, dat gebeurt toch nooit meer hier in NL
Aan de zuid-west kant van ons perceel is het bos, dus als het waait zitten wij 9 van de 10 keer bij het huis uit de wind
Haha, gelukkig zag ik aan 'm dat ie absoluut niet in paniek was ofzo.. hij ging gewoon in z'n uppie aan de wandel, dus verwachtte niet dat ie echt ver zou lopen.. maar je weet 't nooit!! Klote-acties zijn 't
Gefeliciteerd en superveel succes!!!