Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wat een ellende vooral als je nieuwe zand wegloopt inderdaad.
)
Zelfs Peppy deed mee inklusief bokjes. 

wel heel mooi. Ik weet niet hoe dat in jouw gemeente zit, bij ons is ‘goot hoogte’ het snijvlak tussen muur en dak, iets om rekening mee te houden met het bouwen. Evenals dat aantal m2 bebouwing in mijn gemeente vanuit de luchtfoto wordt bepaald, oftewel, de overstek wordt ook meegerekend. 
overigens heb ik 1 van die 7 ramen op de zonkant, dus ik ga ws wel kijken naar een zonneschermpje voor de shet volgende zomer, achteraf gezien had dat raam misschien beter op de andere korte kant gekund 
Voor ons waren de offertes ook goede reden om zelf aan het bouwen te gaan
en opgehangen aan een schuifrail van https://www.schreuderenco.nl/assortimen ... tot-600-kg dat scheelde bij mij al veel geld. (750 euro besparing)
Tocht heb ik in eerder schuilstallen niet echt ervaren. Wat wel lastig is met vorst dat het binnen dan ook al gauw vriest. Even kijken hoe ik dat precies ga doen. In ieder geval dat ik het indien nodig, handig kan afsluiten zodat ik water uit de zadelkamer zal moeten pakken.
* Ik heb hier aan "geschikt maken van het bestaande" gedaan 
Nou ja... echt weg lopen doet ie niet. Maar hij gaat steeds naar de buren, want daar is het schijnbaar gezellig.
Maar hij doet zijn behoefte daar dan dus ook... dus helaas. Dan moet ie maar opgesloten.
benieuwd naar de foto’s!

gaat vast mooi worden.