Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal het aan haar doorgeven, misschien gaan we dan volgende keer in passage door de bak, met die air van haar. 

Nu zelf van strotouw een net geknoopt, dat gaat al maanden goed. Ook makkelijk te repareren.

Vanaf trap balkon rechtdoor tegen de heg aan...heg volgen naar rechts totdat ik in het draad hang.Dan schuin draad volgen tot poortgreep.Zal draad niet vastpakken...stroom staat erop 
Het is nog niet helemaal zoals ik het wil hebben, maar het moet natuurlijk ook wel even tijd hebben om te gaan zetten. Vrijdag dacht ik, ik ga gewoon die polyvlokken er doorheen mengen dan heb ik een super bodem. Zaterdag en zondag gesleept en daar wordt het toch ook al weer een stuk stevig van. Ik ga het dus toch maar even een paar weken aankijken zo.
DubbelDun schreef:Doet me denken aan de buitenritten bij Chardon als we naar het strand gingen.
3 uur lekker door duinen en strand rijden en bij terugkomst op Meijendel de boel op de vrachtwagen (of in de stalling) en dan nog even bij het haardvuur aan de warme chocomel met whiskey (oid)
. vroeger mochten de honden los vanaf oktober en gingen we iedere week, nu mogen de honden alleen aangelijnd dus gaan we niet meer. Af en toe met de paarden. Dat oubollige was juist zo gezellig.
Jadybabe schreef:Wauw Daan, ziet er strak uit!! Als je rustige paarden hebt gaat het wel aardig zitten. Wij hebben hier crossers in de bak staan, zo funest voor de bodem.....slidingstops en een hoop gehol , dan is het binnen 5 minuten een maanlandschap.
Wij hebben zo'n baksleepje met pinnen en een plaat, wel nog wat zoekend hoe af te stellen bij wat voor 'humeur' qua bodem.
Nu is het mooi hard maar wel met wat gaten en kuilen dus later in de week, als de bovenlaag wat droger is dat even rechttrekken.
Zo blij dat die van mij dat niet doen.