Malenka schreef:Utopia, Die Back on Track producten zijn volgens mij heel fijn. Ik wil er eigenlijk de rugdeken van. Zodat ik die voor het rijden al op kan leggen en op wedstrijd in de vetgate. Maar ik hik tegen de prijs aan.
Olympia, jeetje wat een water! Wel fantastisch dat je bodem zo goed blijft. Dat is toch wel een enorm voordeel van zand. Wel balen dat het wegspoelt. Heb je al een idee hoe je dat kunt voorkomen?
Ik heb de rugverwarmer van BoT en ik kan hem echt aanraden. X is snel strak op de lendenen en die swingt erover als hij een half uurtje voor het rijden de rugverwarmer op heeft gehad. 
@ Olympia: wat een bak water zeg, vreselijk. Maar gelukkig hebben jullie het wel goed op orde en was je het water (en helaas je zand) snel kwijt.
Hier is het ook mis. Vanochtend om 6u zag ik bij het voeren al een boompje boven mijn omheining bungelen. Toch nog even gaan slapen en toen ik om 9u kwam lag hij erop. Paarden gaven er niks om gelukkig. Stroom eraf en de boom even weggezaagd.
Merken jullie ook dat de paarden het met dit weer prettiger vinden om buiten te staan dan in de stal? Ik heb het idee dat de mijne aanvoelen dat het veiliger is om nergens onder te gaan staan ofzo. Ik voer ze af en toe wel in de stal zodat ze eeeeven een beetje opdrogen. Gelukkig houden hun dekens zich vooralsnog goed en blijven ze dus verder droog. Ze zien er wel een beetje sneu uit, compleet verzopen.
Laatst bijgewerkt door Flew op 15-02-25 07:55, in het totaal 1 keer bewerkt