Naranga haha ja gisteren was het even vloed, nu gelukkig weer eb

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Hou je taai Brenda! En je weet het; als ik je ooit eens ergens mee helpen kan, dan hoor ik dat graag! Altijd nog beter als dat er 2 kneuzen op ouwe wieven tempo, als in je uppie...
MightyMike schreef:Klinkt allemaal heftig Tinky, dan idd maar advies opvolgen om rustiger aan te doen. Als er geen behandeling voor is, heeft testen ook niet veel zin denk ik dan, alleen de bevestiging van wat je verdenkt. Sterkte!
Ik ga eens kijken of zo'n grote baal misschien voor ons haalbaar is. Mijn man is daar niet zo fan van gezien het gewicht van die dingen en vervoer, maar het zou wel erg praktisch zijn.
MightyMike schreef:Hoeveel paarden heb je kvulden? Wij hebben 3 pony's en een paard, maar ben dan idd altijd bang dat het zal gaan schimmelen. Maar onderhand voer ik 2 tot 3 baaltjes hooi per dag..
DubbelDun schreef:@Fabster: neem de proef op de som en geef haar vlak voor je gaat rijden een klein beetje muesli/brok met wat Mg er door. Aan het eind van de rit zou dit aardig opgenomen moeten zijn en net dat beetje extra kick geven om zonder spatjes thuis te komen.
ohjajoh6 schreef:Ik weet het niet fabster: het is natuurlijk geen wondermiddel en als ik terwijl ik al jaren magnesium geef ga rijden en er gebeurt wat (zoals bv laatst met dat 50 jaar doek en pop voor een deur hangend ) dan heb ik de rest van de rit een monster onder mijn kont, die van een vlieg nog over de pis gaat...
Het kan ook nog zomaar zijn dat je het nog te kort geeft om al een "buffer" op te bouwen, je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat zij nog geen overtollig magnesium eruit plast.
Ik zou persoonlijk niet de dosis gaan opvoeren tot natte mest, maar dat ben ik...