Naranga haha ja gisteren was het even vloed, nu gelukkig weer eb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ohjajoh6 schreef:Hou je taai Brenda! En je weet het; als ik je ooit eens ergens mee helpen kan, dan hoor ik dat graag! Altijd nog beter als dat er 2 kneuzen op ouwe wieven tempo, als in je uppie...
Ik ben zo taai als een verkeerd gebakken biefstuk hoor
Kunnen we met z'n 2-en ingehaald worden door de bejaardenclub

Maar weinig keuze MightyMike schreef:Klinkt allemaal heftig Tinky, dan idd maar advies opvolgen om rustiger aan te doen. Als er geen behandeling voor is, heeft testen ook niet veel zin denk ik dan, alleen de bevestiging van wat je verdenkt. Sterkte!
Ik ga eens kijken of zo'n grote baal misschien voor ons haalbaar is. Mijn man is daar niet zo fan van gezien het gewicht van die dingen en vervoer, maar het zou wel erg praktisch zijn.
We hebben ook een tijdje wat meerdere laten bezorgen en die rolde ik dan naar de plek. Even een paal eronder steken en dan kiept die zo om.MightyMike schreef:Hoeveel paarden heb je kvulden? Wij hebben 3 pony's en een paard, maar ben dan idd altijd bang dat het zal gaan schimmelen. Maar onderhand voer ik 2 tot 3 baaltjes hooi per dag..
Blijkbaar lost Mg niet alles op. Het is het laatste stuk naar huis en dat is een redelijk bedrijvige weg qua verkeer, maar ook druk qua bebouwing. En dat is precies het probleem. Ze ziet overal wat en ze schiet dus de weg op. Dus moet nog even gaan verzinnen hoe ik dat nou weer ga regelen. Mss de laatste paar km lopen en hopen dat het daarmee beter wordt op den duur. Ik werd er zelf aardig humeurig van, moet ik zeggen.
Hier gelukkig geen onweersbuien etc. gehad. Paardjes vinden het nog steeds heerlijk, 24/7 op de wei 
Nu weer lekker genieten van je paard 

Binnenkort wil ik haar eens in mijn eentje mee gaan nemen naar het bos met de trailer, maar daarvoor ben ik nu vooral moed aan het verzamelen. Het spannendste vind ik het alleen met de trailer weg gaan, dat heb ik nog niet gedaan
We willen gaan trainen om volgend jaar weer endurance te gaan starten. Dus wij zijn back on track!

DubbelDun schreef:@Fabster: neem de proef op de som en geef haar vlak voor je gaat rijden een klein beetje muesli/brok met wat Mg er door. Aan het eind van de rit zou dit aardig opgenomen moeten zijn en net dat beetje extra kick geven om zonder spatjes thuis te komen.
)
Ben ik blij mee. Hij is goedgekeurd. In zijn knie kon ze geen rare dingen vinden (wat ze eigenlijk wel had verwacht). Hij zat wel wat vast in de rug. Dat is los gemaakt. Ze gaf wel aan dat hij wat 'anders was gaan lopen door zijn beperking en dat het nu leek op klachten die mensen hebben als ze lengteverschilnin hun benen hebben. Dan krikg je ook last van je onderrug. ohjajoh6 schreef:Ik weet het niet fabster: het is natuurlijk geen wondermiddel en als ik terwijl ik al jaren magnesium geef ga rijden en er gebeurt wat (zoals bv laatst met dat 50 jaar doek en pop voor een deur hangend ) dan heb ik de rest van de rit een monster onder mijn kont, die van een vlieg nog over de pis gaat...
Het kan ook nog zomaar zijn dat je het nog te kort geeft om al een "buffer" op te bouwen, je kunt er denk ik wel vanuit gaan dat zij nog geen overtollig magnesium eruit plast.
Ik zou persoonlijk niet de dosis gaan opvoeren tot natte mest, maar dat ben ik...