Vakantie, kun je eventueel je buren vragen of je vriendin in geval van nood contact op mag nemen? Die zijn er wel het snelste. Door te vragen leer je ze wel kennen
Jullie raden het nooit, maar mijn hooiboer belde gisteren om 21:30 dat hij het niet meer kwam brengen
vandaag een nieuwe kans.
.
, af en toe geen warm water. Uiteindelijk vanaf zondag helemaal geen warm water meer. En dan kom je erachter hoe vreselijk rijk we eigenlijk zijn
. Afgelopen woensdag deed alles het weer, maar jeetje wat heb ik lopen balen omdat ik niet kon douchen. 
en ik had 3 dagen terug weer een stuk weide gespoten nadat de paarden erop waren geweest, dus het had nog 2 dagen droog moeten blijven... Het was gisteren ook nog niet voorspeld hier.
ideaal. Echter stuur ik de boel aan. Ik zet bijvoorbeeld altijd 7 dagen per week alles buiten. Dus paarden en kippen. Ik bepaal welke weide en hoe lang. Ik bepaal hoeveel voer ze krijgen, wie invalt op de dagen dat iemand anders niet kan en of ze een vriendin / vriendje mee mogen nemen. Dat gaat prima. Ik vind het wel best. Er komen 2 meiden van 12 / 13 jaar en de rest is volwassen. Mijn keuze zou het niet zijn 5 verschillende ruiters voor een haflinger, maar goed ze tutten ook lekker met mijn fokmerrie die toch niets meer mag. Soms kom ik de beesten tegen met de meest bijzondere vlechtjes, strikjes en weet ik veel wat