Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:Wat vervelend dat die paarden bij je in de wei zijn gezet, ik vind dat altijd zo vreemd dat mensen dat gewoon doen! Ik zou ook gewoon de politie bellen op het niet spoed nummer. Ik zou er op zijn minst een melding van maken, dan weten ze tenminste dat er vreemde paarden zijn gevonden.
Azmay schreef:MarloesHJ schreef:Wat vervelend dat die paarden bij je in de wei zijn gezet, ik vind dat altijd zo vreemd dat mensen dat gewoon doen! Ik zou ook gewoon de politie bellen op het niet spoed nummer. Ik zou er op zijn minst een melding van maken, dan weten ze tenminste dat er vreemde paarden zijn gevonden.
Melding is gemaakt, er komen agenten of ik krijg een belletje dat het agenten zijn geweest die ze erin hebben gezet.
Chasey schreef:Wat balen van je weide, maar eerlijk gezet ben ik blij dat de 4 pony's veilig opgesloten zijn!
Wel naar van je weide...
Hilary schreef:Maar als jouw paarden zouden ontsnappen, door de politie ergens in een weiland worden gedropt en daar de bodem een beetje gaan omploegen, zou jij de eigenaar van dat weiland aanbieden om de schade te vergoeden, neem ik aan. Wellicht doet de eigenaar van deze pony's dat ook wel
Fabster schreef:Dat je ze niet meteen mist, snap ik ook. Ik ben ook wel eens een weekendje weg. Maar dat de politie die paarden zo bij iemand in het weiland dumpt, zonder melding, vind ik echt bizar.
PaulineH schreef:Ja dat denk ik wel hoor, misschien krijg je nog wel een lekkere doos merci ofzo
Natalie36 schreef:Azmay waarom bel je de Dierenambulance niet? Die hebben een apparaat waarmee ze chipnummers kunnen lezen en zij of de dierenpolitie kunnen dan de eigenaar achterhalen.