Ik vind mijn verzorgster echt een lieve, kreeg deze foto's doorgestuurd.

Vind het zo fijn dat ik iemand gelukkig kan maken met mijn paarden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SVRL schreef:Wie heeft er hier een verzorgster voor de paarden? Ben super blij met het meisje dat sinds deze week komt en wil haar laten komen zoveel ze wil. Alleen vindt mijn vriend het niet ok als ze echt bijna dagelijks komt. Ze is 13 en ik hou graag een oogje in het zeil. Wil dat ze lol heeft, maar ook dat het veilig is. Hebben degenen die een verzorgster hebben vaste dagen afgesproken, of mag ze komen wanneer ze wil?
Libera schreef:Hier geen verzorgers... is ook niet echt een 'ding' hier geloof ik
Brittjuh97 schreef:Libera schreef:Hier geen verzorgers... is ook niet echt een 'ding' hier geloof ik
Snap ik ook wel hoor, wij krijgen heel vaak ook meiden langs de deur of die onze paarden mogen verzorgen, die bedank ik ook vriendelijk. of krijgen we de vraag of ze hun paarden hier mogen stallen ( we hebben nog 2 stallen over wat je vanaf de weg kan zien ) maar wij willen niet meer mensen op het erf, het is goed zo.
kvulden schreef:Even een vraagje. Kan ik voor aardepennen ook bv cv buisgebruiken? Of wat hebben jullie. Ik vind een aardepen nog best aan de prijs als het ook wat anders kan zijn. Cv kost 5euro aarde pen 20euro.