Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meggiemeg schreef:Poosje terug was er gesproken over JJK in de wei en het lastige weg krijgen ervan.
Vorige week was ik de oprit bij mij aan het spuiten en zag 2 opkomende kruinen in het gras, heb ze ingespoten en de volgende dag waren ze bruin en verschrompeld. Dus afgelopen zaterdag in de slootkant aan de overkant van de weg heb ik ze mee gepakt en ook hetzelfde resultaat, daar worden ze niet bestreden dus elke keer waait het over naar mijn wei. Dan kan ik aan de gang blijven zo.
Maar goed mijn goedje in de spuit was Formaldehyde verhouding 1 op 10.
dynamiek schreef:Wilde het net zeggen nu boven Meggiemeg der huis een hele grote donkere lucht met onweer dat deze kant op komt.
dynamiek schreef:meggiemeg schreef:Poosje terug was er gesproken over JJK in de wei en het lastige weg krijgen ervan.
Vorige week was ik de oprit bij mij aan het spuiten en zag 2 opkomende kruinen in het gras, heb ze ingespoten en de volgende dag waren ze bruin en verschrompeld. Dus afgelopen zaterdag in de slootkant aan de overkant van de weg heb ik ze mee gepakt en ook hetzelfde resultaat, daar worden ze niet bestreden dus elke keer waait het over naar mijn wei. Dan kan ik aan de gang blijven zo.
Maar goed mijn goedje in de spuit was Formaldehyde verhouding 1 op 10.
Wanneer kom je bij mij langs met je spuit? Ben al 10 jaar bezig om het te verwijderen ik zag van de week weer veel kruinen opkomen...... moedeloos wordt ik er van!
meggiemeg schreef:Heb je ze in de zomermaanden buiten? Vind het zulke leuke beestjes, vroeger veel gehad. Zijn erg slim!