Het is echt een nare winter zo,ben die regen ook helemaal zat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinky12 schreef:Probeer het iig in een stuk zeil te verpakken...stro is erg moeilijk uit je bekleding te halen.
Het is echt een nare winter zo,ben die regen ook helemaal zat
DubbelDun schreef:@jady: ik heb behoorlijk wat ervaring in het kopen vanuit de US.
Verzending met USPS (Amerikaanse post) is het voordeligst. Boven de 75 euro ga je invoerrechten + BTW betalen over aankoop + vervoer... en dat kan aardig oplopen.
De vuilwaterpomp deed het nog en de grootste plas is leeg, maar ondertussen regent ie weer vol
PPPeet schreef:Inderdaad Tinky. Kijk net op buienradar en valt mijn oog op de tekst:
De vooruitzichten: De komende 10 dagen is er geen uitzicht op serieus winterweer. Het blijft (licht) wisselvallig en zacht voor de tijd van het jaar.![]()
![]()
palousa_boy schreef:Kun je geen gat graven en daar een dompelpomp in zetten? Dan hoef je het zelf niet n de gaten te houden
PPPeet schreef:Wij zijn aan het kijken voor stelconplaten. Eind van dit jaar gaan ze de bak aanpassen, dan leggen we meteen een pad door de wei naar de bak van stelconplaten. Nu is het dus nog even afzien....
Nou Cowgirl... nu je het zegt. Kees produceert ook veel meer hopen dan mijn merrie. Die heeft er 1 nacht hoogstens 3, Kees wel een stuk of 5. Zou het dan zo zijn dat grotere paarden, naast natuurlijk grotere hopen, ook minder hopen leggen t.o.v. kleine pony's? Best interessant dit eigenlijk
fokfanaat schreef:PPPeet schreef:Wij zijn aan het kijken voor stelconplaten. Eind van dit jaar gaan ze de bak aanpassen, dan leggen we meteen een pad door de wei naar de bak van stelconplaten. Nu is het dus nog even afzien....
Nou Cowgirl... nu je het zegt. Kees produceert ook veel meer hopen dan mijn merrie. Die heeft er 1 nacht hoogstens 3, Kees wel een stuk of 5. Zou het dan zo zijn dat grotere paarden, naast natuurlijk grotere hopen, ook minder hopen leggen t.o.v. kleine pony's? Best interessant dit eigenlijk
Het beste kun je gebruikte platen kopen, nieuwe zijn zo glad