4 pakken vlas,4 euro per stuk.
totaal 40 euro.voor de maand november.
voor een d pony en shetlander.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
listiglistje schreef:@Maikeltje: misschien wel in ruil voor of betaling in Natura![]()
Femke_L schreef:WHAHA.... Het was inderdaad in Natura.. maar het is net hoe je het bekijkt..
Ik verzorgde en voerde (dagelijks) de andere paarden (2 paarden en 7 shetjes)...
Ik zorgde in die tijd voor alles.. Het voeren, water geven, voer bestellen, etc.
En daarvoor in ruil stond mijn paard daar gratis... voer ook gratis..
Femke_L schreef:Ik was er zo 1x per dag een 30-45 minuten bezig met voeren en water geven.. de rest kon ik gewoon lekker mijn gang gaan met rijden en verzorgen.. geen verplichtingen verder..
Ik hoefde geen stallen uit te mesten en ook geen mest uit de wei te halen...
Voor mij was het alsnog gratis.. want deze werkzaamheden deed ik altijd al, het was mijn verzorgadres waar ik altijd al kwam..
Anyway.. Het was wel degelijk gratis...
maikeltje schreef:Pacific schreef:Nou, waar ik op had gehoopt is niet helemaal uitgekomen.
Oktober
Stallingskosten: €30
Graasmasker: €16,75
Teershampoo: €9,95
Tuig: €473,60
Boogzweep: €12,70
Ach, maakt ook niet uit. Ik kon het tuig nu met flink wat korting krijgen, maar anders had ik het volgend jaar gekocht. Dus wat dat betreft heb ik bespaard![]()
November
Stallingskosten: €30
Wormspuiten: €25 (voor meer dan een jaar, ideaal zo'n klein ponytje!)
Ik ga weer een verwachting plaatsen voor december: alleen stallingskosten à €30.
Hoe kom jij in vredesnaam aan 30 euro stallingskosten? Wat eet jouw paard dan? Of heb je een minishet?
Ik heb ze aan huis maar mijn kosten inclusief voer en hooi liggen toch een stuk hoger.
Leonie_M schreef:Wat mij wel opvalt is dat de kosten van les of wedstrijden vaak niet meegenomen wordt in de lijstjes. Of lessen jullie niet?