bij sommige stallen kan je echt heerlijkg weg zwijmelen ik zal binnekort ook eens mijn stal posten
blensink
Geplaatst: 09-03-13 11:54
Dit topic heb ik nodig aangezien ik een stal en buitenbak wil bouwen voor de toekomstige paarden. Heb helaas nog niet bijgelezen maar dat ga ik nu doen. Kan hier vast ideeen en tips vinden. Hopelijk mag ik hier mee komen kletsen
Wat ziet dat er goed uit zeg! De paarden zijn zichtbaar gelukkig met hun plaatsje. Ik moet zeggen, goed bezig ! Leuke video, je blijft er toch naar kijken
Isegrim
Geplaatst: 09-03-13 21:54
rocymax schreef:
Wat een leuk idee om een video te maken
Op foto's is lastig te zien hoe deze hit nou precies in elkaar zit, omdat het om een hoekje gaat. Dus dit leek me wel een duidelijk beeld geven.
Ik ben trouwens niet de eigenaar hoor. Ik ben maar klant. Wel een hele tevreden klant!
othelloster
Geplaatst: 09-03-13 22:41
Wat een heerlijk topic zeg, sommige hebben echt een droom achterom of ergens Ik sta op een oude koeie stal! Van stallen van meer dan 30 jaar oud dus je kan al raden hoe het er uitziet haha
Wauw Isegrim, dat is geeft zeker een duidelijk beeld. Paarden zien er allemaal zeer relaxt bij in zo'n grote groepshuisvesting.
Isegrim
Geplaatst: 14-03-13 23:50
Ze zijn ook zeer relaxt. Nauwelijks of geen geharrewar bij voerstations, zeer stabiele en rustige groep (mede dankzij nieuwelingen een hele week in wenbox). De stal lijkt wel wat groter dan 'ie is door de groothoeklens van de GoPro. In de zomer hebben ze er ook nog een lange dijk met bomen bij.
onze nieuwe paardenboksen zijn binnen! Muren zijn al gesloopt, put wordt dicht gegooid en dan moet de hooizolder nog omhoog! Ook besloten om de ponystallen nieuw te maken, dus vandaag de helft gesloopt en bezig met nieuwe wanden en drinkbakken etc. zal morgen wel even een foto maken van de ponystallen waar we nu druk mee bezig zijn!
rocymax
Geplaatst: 16-03-13 22:08
Spannend Pietiedecy, Ik ben benieuwd naar de fotos
Isegrim: Kun je uitleggen hoe die voerstations werken? Ik zag een soort stokje achter de paarden die er instaan? Wat eten ze daar? Kan er niet nog een paard bijwringen? Kunnen ze er ook langs ze zijkant uit of is dat enkel voor mensen?