Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
esmespitfire schreef:Gistria schreef:ik heb het programma gedownload maar ik snap er niks van
Ik had er ook problemen mee maar dankzij Leen_ der goede uitleg is het mij ook gelukt. Het is best makkelijk je moet alleen even weten hoe en wat je moet beginnen.
Liesje89 schreef:Dat is wel een héél klein kastje! Ik denk dat je er weinig anders mee kunt.
Mag ik trouwens vragen waar je die bonten kopstukonderlegger vandaan hebt?
Ik vind overal alleen maar van die rubberen e.d.
paardengek84 schreef:Wat een geweldige zadelkasten/kamers komen in deze topic voorbij.![]()
Momenteel ben ik in de luxe positie dat ik met een nieuwe stal aan t bouwen ben, en daarin ook ruimte heb voor een mooie zadelkamer. Omdat ik nog heel erg twijfel over een aantal dingen, en ik hier ook goede adviezen en schetsen voorbij zie komen, wil ik graag jullie advies vragen.
De afmeting van de zadelkamer is zo’n 3.50mtr diep, 2.80mtr breed en zo’n 2.60mtr hoog.
Het is een donkere ruimte met aan de zijde van 2.80mtr breed, een deur van 90cm breed.
Deze deur draait naar binnen, dus de zadelkamer in.
Dus geen ramen aan de zadelkamer, dit ook om het inbreken zo mogelijk te beperken en de ruimte
zo goed mogelijk te kunnen gebruiken.
Waar rekening mee te houden?
• Ruimte voor opslag van spullen voor minimaal 4 ponys/paarden
• Minimaal 6 zadels (sommige paarden hebben een dressuurzadel en springzadel)
• Voorraad voerkast
(wat daarin minimaal kwijt te kunnen; 1x zak van 80x50x20, 5x zak 60x45x15 en 2x een zak met de afmeting 80x45x15)
• Droogrek dekjes, peesjes en singels ed
• Enz....
Ik weet het allemaal niet,… wat zouden jullie doen?
Het is voor een privestal, er lopen wel enkele meiden die de ponys en paarden verzorgen.
Ga ik werken met kasten, stellingen…. Wat anders…?!
Krijgt een ieder een eigen kast voor haar spullen of leggen we alles bij elkaar?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Zodra de zadelkamer klaar is, zou ik een foto plaatsen.
(dit duurt nog wel ff een paar maanden hoor)
Alvast dank voor jullie hulp![]()